قدس آنلاین- بیرجند: استاندارخراسان جنوبی گفت: همه مدیون خون شهداء واستقامت و ایثارگری های بی بدیل آنها در دوران ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

همه مدیون خون شهداء واستقامت  ایثارگران در دوران ۸ سال دفاع مقدس هستیم

 به گزارش قدس آنلاین، سید علی اکبر پرویزی  در دیدار با تعدادی از خانواده های معزز شهداء از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.وی در این دیدارها با بیان اینکه همه مسئولان در راستای خدمت به خانواده های شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند، افزود: همه مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری های بی بدیل آنها در دوارن ۸ سال دفاع مقدس هستیم.

وی تصریح کرد: ایثارگران و خانواده های معزز شهدا بهترین عزیزان خود را در راه دفاع از ایران اسلامی به اسلام و انقلاب اسلامی اهدا کردند.

وی خطاب به خانواده های شهداء گفت: شما خانواده های شهداء فرزندانی تربیت کردید که بهترین مسیر را با آگاهی وشناخت کامل انتخاب کرده و به فیض الهی نائل آمدند.

 استاندار خرسان جنوبی با خانواده شهید محمدرضا گنجی فر که در تاریخ ۸ اسفندماه ۱۳۶۲ و در منطقه هورالهویزه و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت رسیده بود و نیز شهید علی صالحی ماهیرود که در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۷۸ در جریان درگیری بااشرار مسلح درمنطقه تربت جام به افتخار شهادت نائل شده بود دیدار کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفته و آنان را مورد تفقد قرار داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.