قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد گفت: تأمین امنیت با همکاری، همدلی، اتحاد و انسجام به دست می آید

تأمین امنیت با همکاری و اتحاد و انسجام به دست می آید

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدمحمد میرمحمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهارداشت : خوشبختانه با همدلی و هماهنگی که در بین نیروهای گوناگون استان حاکم است شاهد امنیت مناسب در جامعه هستیم.
وی افزود : نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی استان با آمادگی کامل و با سرعت مجرمان را شناسایی، دستگیر و به محاکم قضایی برای اجرای قانون معرفی می کنند.
وی تصریح کرد : موضوع امنیت بزرگترین نعمت الهی است که برای تأمین آن نیاز به تدبیر، تیزبینی و دوراندیشی داریم تا بتوانیم زمینه های تحقق این مهم را فراهم کنیم.
میرمحمدی گفت : در کنار برقراری امنیت ضروری است کنترل و نظارت جدی را نیز انجام دهیم تا بتوانیم عوامل آسیب زنندۀ امنیت را شناسایی و برای رفع این عوامل چاره اندیشی کنیم.
رئیس شورای تأمین استان در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: استان یزد الگویی برای استانهای دیگر در برقراری امنیت در جامعه و حفظ کرامت انسانی باشد و با همکاری و همدلی لازم بتوانیم در پیشگیری از جرم، مبارزه با مجرمان و تأمین امنیت در استان موفق باشیم.
در پایان این آئین از زحمات «مهدی تشکری» رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و «یوسف مسیّبی» به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.