فوق ستاره ولزی با این تمدید قرارداد، بالاترین دستمزد را در میان بازیکنان دنیا از جمله رونالدو دریافت خواهد کرد.

افشای جزییات باورنکردنی از قرارداد جدید گرث بیل

به گزارش قدس آنلاین، گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید که با اعلام رسمی این باشگاه، قراردادش را تا سال ۲۰۲۲ با کهکشانی‌ها تمدید کرده است از این پس بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت خواهد کرد. 

به گزارش گاردین، این تمدید قرارداد یعنی بیل در شش سال آتی چیزی حدود ۱۶۶ میلیون یورو - خالص که البته شامل پاداش‌ها و بندهای تشویقی هم می‌شود - دریافت خواهد کرد و از این لحاظ بالاتر از کریستیانو رونالدو و هر بازیکن دیگری در دنیا قرار خواهد گرفت. به بیان دقیق‌تر، بیل از این پس هفته‌ای ۳۸۸۰۰۰ یورو (۳۵۰۰۰۰ پوند) خالص دریافت خواهد کرد. در حالی که رونالدو در حال حاضر دستمزدی هفتگی ۲۸۸۰۰۰ پوند دریافت می‌کند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد بیلِ ۲۷ ساله که در سپتامبر ۲۰۱۳ و با مبلغ ۸۵ میلیون پوند - که در آن زمان گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ بود - به جمع کهکشانی‌ها پیوست، از چندین ماه پیش با جاناتان بارنت،مدیر برنامه‌های بیل آغاز شده بود و دو طرف پس از ماه‌ها بحث و مذاکره، روی دستمزد هفتگی بیش از ۶۰۰۰۰۰ پوند - ناخالص - چند هفته پیش به توافق رسیدند. طبق این توافق، بند آزادسازی بیل نیز مانند رونالدو روی ۱ میلیارد یورو (۹۰۰ میلیون پوند) تنظیم شده است.

این قرارداد بی‌شک از جمله بهترین قراردادهایی‌ست که تاریخ ورزش حرفه‌ای دنیا به خود دیده است. بیل با این تمدید قرارداد به جمع بازیکنانی چون تونی کروس، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز پیوست که در چند روز اخیر قراردادشان را با قهرمان اروپا تمدید کرده‌اند. تمدیدهای پی‌درپی مادرید به این دلیل است که دست غول‌های متمول انگلیسی را از ستاره‌های خود کوتاه کند تا در زمان محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات آتی، از حفظ بازیکنان تاثیرگذار خود اطمینان حاصل کند.

گفتنی‌ست بیل در سه فصلی که در رئال مادرید حضور داشته، در ۹۰ دیداری که برای قوهای سپید در لالیگا به میدان رفته موفق به زدن ۵۰ گل شده است و نقش بزرگی در دو قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است. بیل البته در مجموع تاکنون پنج عنوان قهرمانی با رئال کسب کرده است.

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قرارداد کریستیانو رونالدو نیز در لیست تمدید است و هیچ بعید نیست آن قرارداد حتی از قرارداد جدید بیل هم پر زرق و برق‌تر باشد. باید دید واکنش فوق ستاره پرتغالی و باشگاه رئال مادرید به این قضیه چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.