قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور :مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آزادسازی ۳۱ هکتار اراضی ملی این استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

آزادسازی ۳۱ هکتار اراضی ملی گیلان

شعبانعلی خاوری در جلسه تجلیل از نیروهای برتر یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن گیلان از تلاش و پیگیری فرمانده یگان حفاظت این سازمان برای جلوگیری از اخلال، تصرف، تجاوز، تخریب و دخالت در اراضی عمومی و... قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه گیلان دارای موقعیت اقلیمی بسیار خوبی است، گفت: این استان بیشتر مورد توجه زمین‌خواران بوده و یگان حفاظت از اراضی ملی استان باید مبارزه با زمین‌خواران را بزرگ‌ترین وظیفه خود بداند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از آزادسازی بالغ بر ۳۱ هکتار اراضی ملی این استان از دست متصرفان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این مقدار هکتار اراضی حدود ۷۳۱ میلیارد ریال است، تصریح کرد: اراضی مذکور از متصرفان گرفته و به بیت‌المال بازگردانده شده است.

خاوری بیشترین رفع تصرفات از نظر ارزش ریالی را مربوط به مرکز و شرق استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: همه باید به قانون احترام بگذارند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود همکاران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان با تمام متصرفان با دید یکسان برخورد شود.

در پایان جلسه مذکور از چهار نفر نیروی برتر یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن گیلان با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.