قدس آنلاین – داورزن - کوثر بدری : فرماندار داورزن گفت: عبور سالانه 25 میلیون مسافر و زائر بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) از مسیر این شهرستان ضرورت ارتقای این مرکز درمان بستر را به یک بیمارستان مجهز دو چندان کرده است.

ارتقای مرکز درمان بستر  داورزن به بیمارستان امری ضروریست

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از داورزن رضا فلاحی که در مراسم معرفی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن سخن می گفت ضمن ارتقای مرکز درمان بستر این شهرستان به یک  بیمارستان مجهز فزود: با وجود تکمیل زیر ساخت های این مرکز پزشک متخصص و دندانپزشک در آن مستقر نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بزرگ هم  نیز در این مراسم با بیان اینکه طی 2 سال گذشته در پنج مرکز بهداشتی درمانی این شهرستان پزشک به صورت دائمی مستقر و برای 28 هزار و 196 نفر از جمعیت این شهرستان پرونده الکترونیک تشکیل شده است ادامه داد : مرکز درمان بستر این شهرستان 10 تختخوابی است و طرح توسعه آن تهیه و اجرای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 16 میلیارد ریال برای اجرا و بهره برداری از هشت طرح بهداشتی، درمانی در شهرستان داورزن اختصاص یافته است تصریح کرد : این طرح ها شامل پنج خانه بهداشت روستایی، 2 مرکز بهداشتی و درمانی و یک محل سکونت پزشک است.

وی اظهار داشت : با بهره برداری از این طرح ها مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت روستایی این شهرستان به ترتیب به هفت و 24 مرکز افزایش می یابد.

در این مراسم حمید نظر زاده به عنوان رئیس شبکه بهداشت داورزن معرفی و از زحمات رضا خسروجردی قدردانی شد. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.