۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 470478

۶۳۸ هزار و ۵۹۹ دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش یافت.

افزایش ۲۷ درصدی تولید خودروی سواری

به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت  ۱۵۷ هزار و ۹۰۸ دستگاه انواع پراید، ۶۴ هزار و ۸۰۸ دستگاه پژو ۴۰۵،   ۷۸هزار و ۳۶۰ دستگاه پژو ۲۰۶، ۶۷ هزار و ۷۲۹ دستگاه پژو پارس،   ۴۲ هزار و ۲۶۶ دستگاه تیبا ۲۰۰ x و ۵۴ هزار و ۷۹۹ دستگاه سمند در این مدت تولید شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین ۳۹ هزار و ۲۲۰ دستگاه محصولات رنو، ۲۸ هزار و ۴۴۴ دستگاه خوروی ام وی ام،   ۳۲ هزارو ۱۵۵ دستگاه تندر ۹۰،   ۲۹هزارو ۵۷۲ دستگاه پراید نسیم و صبا،   ۱۸هزار و ۲۰۷ دستگاه جک و لیفان،   ۷ هزار و ۶۰۵ دستگاه پراید ۱۳۲، ۱۲ هزار و ۷۷۷ دستگاه خودروی دنا، ۱۶هزار و ۶۰۱ دستگاه برلیانس، ۱۵هزار و ۸۴۵ دستگاه (ساندرو) B۹۰ از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تولید شده است.

همچنین در این مدت ۶ هزار و ۷۵۹ دستگاه رانا،   ۷هزار و ۴۹۵ دستگاه سراتو،   ۷ هزار و ۶۴۷ دستگاه پارس تندر،   ۲ هزارو ۳۱۳ دستگاه تیبا X۲۰۰ دو گانه سوز، ۲ هزار و ۱۱دستگاه مزدا ۳، یک هزار و ۴۶۸ دستگاه هایما، ۲۰۰ دستگاه آسا و به تعداد ۲۸۸ دستگاه تیبا X۱۰۰ تولید شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.