۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: 470546

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: فساد اقتصادی نظام سیاسی را فلج می‌کند و آسیب‌های غیرقابل جبرانی به حاکمیت و نظام می‌زند

چه کسانی صلاحیت مناصب کلیدی را ندارند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فساد هشت هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان و معرفی وزرای همسو با فتنه از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: فساد اقتصادی نظام سیاسی را فلج می‌کند و آسیب‌های غیرقابل جبرانی به حاکمیت و نظام می‌زند از این رو همه مسئول هستند که جلوی فسادهای کلان را بگیرند.

آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه همه قوای سه‌گانه و به ویژه دولت باید در مقابل فساد اقتصادی بایستد، تصریح کرد: فساد صندوق فرهنگیان حادثه‌ای بسیار تلخ و نگران‌کننده است و خود دولت و رئیس‌جمهور باید جلوی این فسادها را بگیرند.

عضو مجلس خبرگان با اشاره به لزوم پاسخگویی رئیس‌جمهور در این زمینه به معرفی وزرای همسو با فتنه پرداخت و گفت:‌ به جای حل مشکل فرهنگیان از سوی دولت ما شاهد معرفی وزرایی هستیم که سابقه فتنه دارند.

وی تأکید کرد: اگر این افراد توبه هم کنند دیگر صلاحیت کسب مناصب کلیدی را ندارند و نباید به این افراد رأی اعتماد داد.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه دولت باید در زمینه اقتصادی و تیم اقتصادی خود تحول ایجاد می‌کرد، خاطرنشان کرد: ما شاهد رکود اقتصادی هستیم و مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند و در وزارتخانه‌ها نیز نوعی فساد سیستمی وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان افزود: بنابراین با دل بستن به برجام و نگاه بیرونی نمی‌توان کشور را پیش برد و تنها اقتصاد مقاومتی عامل حل مشکلات معیشتی مردم است و در عمل می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم را بازسازی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.