قدس آنلاین- بیرجند: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی ازاختصاص ۲۲۰ دستگاه ناوگان عمومی خراسان جنوبی به منظور جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد.

۲۲۰ دستگاه ناوگان عمومی زائران اربعین خراسان جنوبی را جابجا می کنند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،جعفر شهامت در جمع خبرنگاران از اختصاص ۲۲۰ دستگاه ناوگان عمومی خراسان جنوبی به جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد و اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل سوخت ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم طی چهار جلسه برای اعزام ناوگان به تعداد حداقل ۲۲۰ دستگاه به مقصد پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه به عمل آمده است.

وی گفت: در این راستا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مسافربری و انعقاد قرارداد یا خرید بلیت و با نظارت انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری شهرستان ذیربط و نمایندگان اداره‌کل اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: فرایند اخذ ویزا نیز از طریق سامانه سماح قابل انجام است و همچنین جهت ارسال کالاهای اهدایی و نذورات مردمی نیز پیش‌بینی لازم به عمل آمده است.

شهامت بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۶۵۰ نفر راننده اتوبوس در این طرح مشارکت کنند که آموزش‌های لازم در جهت ارتقای ایمنی سفر به آنان ارائه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.