قدس آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به بیلبوردهای بازخوانی جنایات آمریکا در هفته استکبارستیزی گفت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل مظهر کفر هستند و گفتمان ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز تغییری نکرده و همان گفتمان استکبارستیزی است.

گفتمان استکبارستیزی ملت ایران تغییری نکرده است
خلیل موحدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل مظهر کفر هستند و گفتمان ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز تغییری نکرده و همان گفتمان استکبارستیزی است. از اینرو وظیفه همه نهادهای حکومتی و دولتی است که برای توسعه و پیشبرد گفتمان انقلاب تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه جهاد با کفر هر روز سنگری تازه می‌یابد؛ گفت: گاه باید سلاح در دست گرفت و رودرروی دشمن مبارزه کرد؛ گاهی باید زبانی مبارزه کرد گاه با قلم و گاهی با همین بیلبوردها و اطلاع‌رسانی‌های اینچنینی می‌توان مبارزه کرد و دشمن را رسوا ساخت.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با این توضیح که برای تبلیغ گفتمان انقلاب باید ابزار و شکل ارائه ما محتوایی باشد و نه تنها به صورت نمادین گفت: وقتی نتوانیم محتوا را منتقل گفتیم و به مفاهمه برسیم اینطور می‌شود که اوباما برود کنار مجسمه چگوآرا که سال‌ها برای مبارزه با آمریکا تلاش کرد؛ عکس بیندازد یا در ژاپن، استفاده از بمب اتم و کشتار 250 هزار نفر بیگناه را به نحوی حق آمریکا خوانده و توجیه کند.
موحدی نسبت به ورود گفتمان منافقان به کشور هشدار داد و گفت: یکی از صفات منافقان این است که هم در جبهه مومنین هستند و هم در جبهه کفر، این افراد در نهایت بستر سلطه کفر را فراهم می‌آورند.
وی با اشاره به اینکه تفکر ما جهادی است و تغییری نمی‌کند؛ گفت: قرآن نیز صراحتا گفته است که منافقین بر مومنین مستولی نخواهند شد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک بر کمر بست و زیر تانک رفت؛ حالا ماجرای شجاعت و دلاورمردی این نوجوان میهن را از کتاب‌های درسی بردارند؛ مردم که فراموششان نمی‌شود. شهید فهمیده را از کتاب‌ها درآوردند، باشد، همین شهید روی بیلبوردهای شهر امام رضا(ع) امروز یادآوری می‌کند اهر آنچه داریم را از چه کسانی داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.