در حالی که جام جهانی تکواندو و فینال گرند پری پیش روی تکواندوی ایران است فدراسیون تکواندو هنوز کادر فنی را تکمیل نکرده و به ابقای سرمربی و انتخاب مربی بدنساز بسنده کرده است.

بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی تکواندو در آستانه رویدادهای جهانی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات فینال گرندپری 2016 در تاریخ 19 و 20 آذرماه و بیستمین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو در روزهای 22 و 23 آذرماه در شهر "باکو" آذربایجان برگزار خواهد شد. ملیپوشان تکواندوی ایران در حالی از هفته گذشته در اردو به سر می برند که این تیم با کادر فنی ناقص به کار خود ادامه می دهد. بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و هادی افشار به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم هستند. هنوز هم تکلیف مربی یا مربیان تیم ملی مشخص نشده است. پیش از این نیز انتخاب سرمربی تیم با تعلل زیادی اعلام شد و حالا نیز انتخاب مربی به درازا کشیده است. مثل اینکه فدراسیون تکواندو برای انتخاب گزینه هایش فرصت زیادی لازم دارد، در حالی که در فاصله کوتاه تا جام جهانی تیم باید زودتر از اینها تمریناتش را آغاز می کرد.

فدراسیون تکواندو بعد از ناکامی در المپیک کمیته ای تشکیل داد که دلایل ناکامی را بررسی کنند اما تاکنون این کمیته هیچ پاسخی به رسانه ها و مردم نداده است و می‌گویند این کمیته هنوز هم در حال بررسی است!

بعد از المپیک، مهدی بی باک از کادر فنی تیم ملی جدا شد، مهرداد یوسفی دیگر مربی تیم نیز همکاری خود را با تکواندو قطع کرد. البته گفته می شود که یوسفی در کشور انگلستان به سر می برد و قصد گرفتن اقامت این کشور را دارد. پیش از این زمزمه هایی هم وجود داشت که اعضای کادر فنی در المپیک دچار اختلاف شده‌اند.

به غیر از عدم همکاری دو تن از مربیان با تیم ملی، مهدی خدابخشی ملی‌پوش المپیکی نیز در اردوها حاضر نشده است. البته از سوی سرمربی، عدم حضور مهدی خدابخشی در اردو نداشتن آمادگی روحی و روانی اعلام شده است.
 
ناکامی های المپیک برای تکواندوی ایران نباید از یاد برود تا از تجربه تلخ رویداد المپیک به درستی استفاده شود و در ادامه راه و در جام جهانی و مسابقات قهرمانی جهان، تیم در مسیر درست قرار گیرد اما مثل اینکه همچنان حواشی المپیک گریبانگیر تیم ملی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.