پیشنهاد سردبیر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی این استان ۸۵۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی رونق تولید دریافت کردند.

تسهیلات ۸۵۲ میلیارد ریالی به واحدهای شهرکهای صنعتی خراسان رضوی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی مسعود مهدی زاده گفت؟: این تسهیلات به ۶۸ واحد تولیدی و صنعتی این استان با هدف پیشبرد سیاستهای اقتصاد مقاومتی و از طریق سایت بهین یاب پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: بهین یاب، درگاه اطلاعات و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت است که تمام اطلاعات مفید و خدمات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری در صنعت، معدن و تجارت از قبیل صدور مجوزها، وضعیت پروژه ها و طرحها و معافیتهای گمرکی در آن ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تسهیلات رونق تولید، براساس مقررات به بنگاههای کوچک و متوسط که دارای حداکثر ۱۰۰ نفر هستند تعلق می گیرد.
مهدی زاده افزود: این تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط ثبت نام شده و دارای مشکل نقدینگی و طرحهای نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: ارتقای کمیت و کیفیت تولید داخلی، فعال سازی واحدهای تولیدی، رشد سرمایه گذاری و افزایش صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی از مهم ترین اهداف شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در راستای پیشبرد اقتصاد مقاومتی در دوران پسابرجام است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: این استان یکی از مهمترین قطب های صنعتی کشور با ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ هزار و ۲۸۰ واحد تولیدی و صنعتی است که موجب اشتغال ۶۸ هزار و ۶۰۰ نفر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.