قدس آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن با ملبس کردن باطل به حق درصدد ایجاد گمراهی و ضلالت است چرا که برای پیگیری امیال و اهداف خود ناچار است که باطل را حق جلوه دهد و لباس حق بر باطل بپوشاند.‌

دشمن با ملبس کردن باطل به حق در صدد ایجاد گمراهی و ضلالت است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی در مجمع دوسالانه سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور که در محل سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بخواهیم به بازار ما عنایت کنند تا در مسیر انجام وظایفی و تکالیفی که اسلام برعهده ما نهاده، عمل کنیم.

وی افزود: بازار ما در انقلاب و دفاع مقدس درخشید؛ دیروز بازار از انقلابیون و رزمندگان خطِ جبهه پشتیبانی می‌کرد اما میدان اصلی نقش‌آفرینی آن، امروز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مبداء انقلاب ما قیام 15 خرداد بود که در بازار رقم خورد، گفت: حماسه بازاریان کمتر از رزم رزمندگان ما نبود و امروز خود بازاریان در خط مقدم هستند و باید حماسه باشکوه خلق کنند که جز با توسل به اهل بیت(ع) محقق نمی‌شود.

تقدی تصریح کرد: شرط درخشش دوباره بازار این است که کسی نباشیم که یک چشمش به دست دشمن و چشم دیگرش به دست ولی‌اش باشد چراکه در کلام خدا نیز گفته شده شرط ایمان نه به گفتن به غیر خدا است و نفی تمام الهه‌ها است.

وی درباره شرط پیوند ناگسستنی با خدا و اهل بیت(ع) تأکید کرد: طبق آیات قرآن باید به طاغوت کفر وزرید چرا که امروز ثروت در دست قدرت‌های بزرگ است و اقتصاد مقاومتی را زمانی باور خواهیم کرد که نیم نگاهی به جای دیگر نداشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تصور می‌کنیم با مذاکره مشکلات برطرف می‌شود و چشممان به دست دیگران است. می‌گویند راه حل اقتصاد، تعامل با آمریکا است اما این امر اقتصاد مولد ما را به قهقرا می‌برد و نابود می‌کند که این به شکل علمی قابل اثبات است.

نقدی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی ظرفیت‌هایت را فعال کنیم اما وقتی به جای دیگر امید داشته باشیم انسان نمی‌تواند ظرفیت‌های خود را فعال کند.

وی افزود: دشمن با ملبس کردن باطل به حق درصدد ایجاد گمراهی و ضلالت است چرا که برای پیگیری امیال و اهداف خود ناچار است که باطل را حق جلوه دهد و لباس حق بر باطل بپوشاند.‌

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران هیچگاه به تعامل به دشمن راضی نمی‌شوند و آمریکای جنایتکار را به عنوان بزرگترین شیطان عالم می‌شناسند و بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان مشت کوبنده‌ای بردهان سردمداران استکبار جهانی خواهند زد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.