قدس آنلاین – سبزوار :مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: به منظور ارتقا سطح رفاه عمومی، احترام به حقوق شهروندان و کاهش آلاینده های زیست محیطی در شهر، افزایش ایمنی سرنشینان، صرفه جویی در مصرف سوخت، استفاده از ظرفیتهای تولید داخلی، مدیریت و نظارت بر عملکرد تاکسیها فرایند نوسازی انجام می گیرد.

تاکسی های سبزوار روزانه ۱۰۰هزار مسافر درون شهری را جابجا می کنند

بهزاد ریواده در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار افزود: با توجه به اینکه شهر سبزوار به عنوان پایلوت در اجرای نخستین شهر هوشمند کشور برگزیده شده است، این سازمان اقدام به راه اندازی اتوماسیون اداری ویژه تاکسیرانی تحت وب نمود تا از این پس رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافر و بار درون شهری بدون مراجعه حضوری به سازمان همه فرایندهای مربوطه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی 'taxi.sabzevar.ir' انجام دهند.

وی با بیان اینکه روزانه افزون بر ۱۰۰ هزار مسافر درون شهری در سطح این شهر با استفاده از ۲ هزار و ۶۲ دستگاه تاکسی جا به جا می شوند  از ارائه خدمات یکهزارو یکصد دستگاه انواع تاکسیهای سواری با کاربریهای خطی، گردشی، بی سیم، پایانه و فرودگاه در سبزوار خبر داد .

وی ادامه داد:  در حال حاضر در سبزوار ۲۱۵ دستگاه تاکسی مشمول طرح نوسازی است که از این تعداد تا پایان مهر گذشته ۱۶۵ دستگاه نوسازی شده است و ۴۵ دستگاه دیگر نیز در آینده نزدیک مشمول طرح نوسازی خودرو قرار می گیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار همچنین اظهار داشت : بیش از ۸۸۰  دستگاه انواع خودروهای سواری در آژانس تاکسی تلفنی در حمل و نقل درون شهری به شهروندان سبزواری ارائه خدمات می کنند. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.