قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: ماموران پس از کسب اطلاعات دقیق از نحوه فعالیت و محل های تردد سوداگران مرگ در محور لردگان به بروجن خودرو پژو حامل مواد مخدر قاچاقچیان را شناسائی و متوقف کردند.

 کشف50 کیلو تریاک در عملیات پلیس

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامی استان گفت: طی عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان بروجن دو سوداگر مرگ دستگیر و 50 کیلو تریاک ازآنان، کشف شد.

سردار  غلامعباس غلامزاده  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محور لردگان به بروجن جهت توزیع در سطح استان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان بروجن قرار گرفت.

سردار غلامزاده افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات دقیق از نحوه فعالیت و محل های تردد سوداگران مرگ با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان به بروجن خودرو پژو حامل مواد مخدر قاچاقچیان را شناسائی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 50 کیلو تریاک جاساز کشف و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار غلامزاده با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی ضمن اشاره به توان بالای پلیس در ماموریت های محوله و برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر از مردم خواست: تا ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذاشته و پلیس را در تحقق جامعه ای سالم یاری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.