قدس آنلاین- یزد : فرماندار اردکان از گشوده‌شدن قفل پروژه پردیسان خبر داد وگفت : مرمت پروژه گردشگری پردیسان به زودی با مشارکت بخش خصوصی آغاز می‌شود

مرمت پروژه گردشگری پردیسان با مشارکت بخش خصوصی آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد،  در جلسه‌ای با حضور استاندار یزد، نمایندگان راه و شهرسازی و میراث فرهنگی استان و شهرستان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دفتر استاندار یزد در خصوص آغاز عملیات اجرایی مرمت پروژه پردیسان اردکان تصمیم‌گیری شد.

هادی مقیمی در پایان این نشست از انجام توافق نهایی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی درباره آغاز عملیات مرمت پروژه پردیسان خبر داد.

وی با بیان این‌که فرمانداری اردکان و تمامی دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای همکاری به کار خواهند گرفت؛ افزود: پردیسان یکی از طرح‌های ملی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است و با راه‌اندازی آن، زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در اردکان تقویت خواهد شد.

وی تصریح کرد : اقدامات اولیه برای تکمیل این پروژه از ۱۵ سال پیش آغاز شده است؛ اما متأسفانه پیشرفت این پروژه در سال‌های اخیر مناسب نبوده است و امیدواریم تا چندهفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

مقیمی خاطرنشان ساخت : بافت تاریخی اردکان، یکی از بافت‌های منحصربه‌فرد از لحاظ انسجام و سلامت است و همه باید برای بهسازی و مرمت آن تلاش کنیم.

وی درپایان ازمشارکت بخش خصوصی در این زمینه تقدیر و اظهار امیدواری کرد عملیات اجرایی این پروژه به‌زودی آغاز شود.

گفتنی است این طرح ملی از ۵ خانه تاریخی شامل خانه‌های سنایی، ضیایی، انصاری، صغیره و مجدالعلما تشکیل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.