نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت عدم شفاف سازی از میزان دلارهای آزاد شده ناشی از اجرای برجام و اعلام محل هزینه‌های آن شد.

توضیح درباره دلارهای آزاد شده ناشی از برجام و محل هزینه کرد آن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (12 آبان ماه 95) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند به وزیر کشور در مورد علت توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری تذکر داد. 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر راه و شهرسازی ضرورت جلوگیری از واگذاری طرح معماری اسلامی آزاد راه شمال تهران به شرکت ایتالیایی را متذکر شد.

محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد به وزیر جهاد کشاورزی لزوم خرید محصولات کشاورزی و یا فراهم ساختن شرایط صادرات برای این محصولات را متذکر شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر اقتصاد لزوم جلوگیری از ورود بانکها و موسسات مالی به حوزه خرید و فروش مسکن و به وزیر نفت لزوم اصلاح ساختارهای لازم جهت بهره‌مندی حداکثری از منابع میادین نفتی به وزیر صنعت لزوم توجه جدی به افزایش کیفیت خودروهای ساخت داخل و افزایش ضریب ایمنی آنها را متذکر شد. 

فریدون احمدی،‌ علی وقف چی، محمد عزیزی، احمد بیگدلی، سید مرتضی خاتمی، نمایندگان زنجان، ابهر، خدابنده و ماه نشان به وزیر راه و شهرسازی لزوم توجه جدی و دقیق به قراردادهای واگذاری آزادراه‌های کشور و ارزیابی عملکرد پیمانکاران را متذکر شدند.  

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت عدم تبیین آیین نامه مربوط به اصلاح قانون بودجه سال 95 در خصوص بخشش سود تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مشابه شهر در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور برای جلوگیری از دریافت مبالغ خلاف قانون از زائرین اربعین حسینی شد. 

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و شهباز حسن‌پور بیگلری نمایندگان ارومیه،‌ تهران و سیرجان به رئیس جمهور لزوم برخورد با مدیران متخلف وزارتخانه‌ها و به وزیر امور خارجه لزوم امداد رسانی مردم یمن را متذکر شدند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت عدم شفاف سازی از میزان دلارهای آزاد شده ناشی از اجرای برجام و اعلام محل هزینه های آن شد. 

علی وقف چی نماینده مردم زنجان در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کرد علت عدم بررسی و حل مشکلات محاکم قضایی که باعث طولانی شدن اطاله دادرسی و حجم فراوانی پرنده ها و تراکم جمعیت زندان‌، عدم اعمال مجازات‌های جایگزین زندان توسط محاکم قضایی می‌شود چیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.