قدس آنلاین - خوزستان - زهره کریمی : نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه برخی مشکلات و حواشی بازی‌های اخیر تیم‌های فوتبال اهوازی را نباید به پای تماشاچیان این شهر گذاشت، از برخی صحبت‌ها مبنی بر احتمال تغییر مکان بازی از اهواز به شهر دیگری انتقاد کرد.

اقدام تماشاگرنماها را نباید به پای تماشاچیان اهوازی گذاشت/ مشکلی در برگزارکردن مسابقات فوتبال نداریم

همایون یوسفی درخصوص حواشی بازی‌های اخیر استقلال اهواز و اظهارنظر اخیر رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر احتمال تغییر مکان بازی از اهواز به شهر دیگری،گفت: اتفاق بازی استقلال اهواز – پرسپولیس به دلیل اقدام ناشایست برخی تماشاگرنماها رخ داده است و نباید این مهم را به پای بقیه تماشاچیان اهوازی گذاشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تماشاچیان اهوازی از جمله علاقه مندان نجیب ورزش فوتبال هستند، اظهار کرد:  فدراسیون فوتبال بجای حل موضوع، نباید به دنبال استفاده از چنین راهکارهایی باشد.

وی با بیان اینکه در همه مسابقات فوتبال دنیا امکان بروز حواث وجود دارد و با نگاهی به بازی‌های انجام شده در لیگ فوتبال کشورمان می‌توان چنین مسائلی را یادآوری کرد، ادامه داد: بروز حادثه و حاشیه در بازی استقلال اهواز – پرسپولیس به دلیل عدم تدبیر برگزارکننده بوده است زیرا در تمام مسابقات برای جلوگیری از مشکلات بین تماشاچیان فاصله‌ای را ایجاد می‌کنند که این مهم مورد توجه قرار نگرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه شخصا در برخی بازی‌های اخیر تیم‌های خوزستان مانند بازی استقلال تهران – فولاد اهواز در ورزشگاه حضور داشته‌ام و هیچ مشکلی از سوی تماشاچیان بوجود نیامد، تصریح کرد: از این رو اگر مسئولان بخواهند مکان بازی تیم‌های خوزستانی را تغییر دهند، بر اساس وظایف قانونی جلوی این اقدام گرفته خواهد شد و باید تکلیف چنین موضوعی از سوی مسئولان مشخص شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان با اقدامات فرهنگی از سوی مسئولان برگزارکننده مسابقات مانند فدراسیون فوتبال، تیم‌های ورزشی و غیره آرامش را در جایگاه تماشاچیان ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: هم اکنون مشکلی در برگزار کردن مسابقات فوتبال نداریم زیرا برخی به دلایل نامعلوم اقدام به بزرگ نمایی می‌کنند؛ مسئولان ورزشی کشور نباید صورت مسئله را پاک کرده و باید اقدام به ارائه راهکار کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.