مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان معتقد است در مورد حواشی رخ داده در مراسم افتتاحیه ورزشگاه نقش‌جهان نباید بزرگنمایی صورت گیرد.

توضیح مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در مورد حواشی افتتاحیه ورزشگاه نقش‌جهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد سلطان‌حسینی درباره افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این ورزشگاه بالاخره پس از نزدیک به دو دهه افتتاح شد تا دیگر شاهد آن نباشیم که تماشاگران مسیر طولانی تا ورزشگاه فولادشهر را طی کنند. در واقع هواداران فوتبال در سال‌های گذشته ده‌ها کیلومتر را حرکت می‌کردند، اما حالا می‌توانند به راحتی در ورزشگاه نقش‌جهان شاهد بازی‌های فوتبال باشند.

وی افزود: افتتاح این ورزشگاه شادی و خوشحالی مردم و هواداران فوتبال را به دنبال داشته است و باید از استانداری، شرکت توسعه و تجهیز، وزارت ورزش و حتی دادستانی نیز تشکر کنم. زمین‌خواری یکی از دلایل افتتاح نشدن نقش‌جهان بود که با تلاش‌های دادستانی این مشکل نیز حل شد. شاید اگر این مسئله وجود نداشت، ما چند سال قبل شاهد افتتاح این استادیوم بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص احتمال برگزاری بازی‌های تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: باشگاه سپاهان در چند سال گذشته در ورزشگاه فولادشهر به میدان رفت این مسئله بدون همکاری و هماهنگی با باشگاه ذوب‌آهن ممکن نبود. حالا هم اگر نیاز به برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در نقش‌جهان باشد، همکاری لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

سلطان‌حسینی درباره نصب نشدن بخشی از صندلی‌های ورزشگاه نقش‌جهان در زمان افتتاح که انتقاداتی را نیز به دنبال داشت، عنوان کرد: قرار بود این پروژه برای روز چهار آذر ماه که دیدار سپاهان در لیگ است، افتتاح شود، اما به دلیل سفر معاون اول رئیس جمهور تصمیم بر افتتاح آن گرفته شد. در طبقه دوم جایگاه نصب بیش از 30 هزار صندلی وجود دارد. در زمان افتتاح ورزشگاه نزدیک به 500 صندلی در جای خود پیچ نشده بودند و وزش شدید باد نیز مشکلاتی را به وجود آورد. کار پیچ کردن این صندلی‌ها چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد، اما به دلیل موارد مربوط به افتتاحیه و همچنین آب و هوا، این کار انجام نشد.

وی ادامه داد: باید موارد مثبت در افتتاح این پروژه دیده شود. آیا این انصاف است در پروژه‌ای که به این اندازه بر روی آن کار انجام شده، فقط این نکته منفی دیده شود؟ به نظرم نباید در چنین موضوعی بزرگنمایی صورت بگیرد. همان‌طور که گفتم، نصب این تعداد صندلی چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد، ضمن اینکه قرار نیست از همین فردا همه صندلی‌های استادیوم پر از هوادار باشد. حتی زمانی که پرسپولیس و استقلال با تیم‌های معمولی در ورزشگاه آزادی بازی دارند، استادیوم پر نمی‌شود. به هر حال دیدار فردا (جمعه) سپاهان با پارس جنوبی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی بدون مشکلی در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره گرد و غباری که به هنگام وزش باد در ورزشگاه ایجاد شد، اظهار داشت: این مسئله نیز با احداث فضای سبز برطرف می‌شود و قرار است این کار صورت بگیرد.

سلطان‌حسینی در پایان در خصوص احتمال سنگ‌پرانی تماشاگران به توجه به سنگ‌هایی که در اطراف ورزشگاه نقش‌جهان وجود دارد، گفت: در مراسم افتتاحیه که دیروز (چهارشنبه) انجام شد، کنترلی بر روی ورود هواداران انجام نشد. مطمئن باشید که در زمان بازی‌های رسمی، اتفاقاتی از جمله سنگ‌پرانی صورت نمی‌گیرد، چرا ه مسئولان برگزاری به خوبی ورود تماشاگران را کنترل خواهند کرد. بدون شک اگر کنترل تماشاگران در ورزشگاه آزادی هم صورت نگیرد، ممکن است چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.