۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 471448

رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای مطبوعاتی از آمریکا و همپیمانان غربی این کشور به عنوان مسئولان شکست آتش بس اخیر در سوریه یاد کرد.

اسد:امریکا باعث شکست اتش بس سوریه بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، بشار اسد در مصاحبه ی گفت: آمریکا و همپیمانان غربی خود مسئول شکست آتش بس اخیر را در سوریه بر عهده دارند چرا که آنها از تروریسم و تروریست ها به عنوان یک کارت بازی در میدان سوریه استفاده می کنند.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اینکه روسیه در مبارزه با تروریسم جدیت داشته و مصمم است اظهار داشت: آمریکایی ها سیاست های خود را بر اساس ارزش های مختلفی بنا نهاده اند که آن را به نفع خود در بازی های سیاسی استفاده می کنند.
اسد افزود: نیروهای آمریکایی به عمد پایگاه ارتش سوریه را در دیرالزور هدف قرار داد چرا که داعش به دلیل همکاری سه جانبه سوریه-روسیه و ایران تحت محاصره قرار گرفته بود.
رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه ترکیه، عربستان و قطر عرسک خیمه شب بازی غرب هستند که برای آمریکا کار می کنند اظهار داشت: تروریست ها در سوریه به نیابت از کشورهای غربی و آمریکا می جنگند.
وی با اشاره به اینکه گروه داعش نفت سوریه را به ترکیه انتقال می دهد اضافه کرد: بخشی از پول فروش نفت به اعضای داعش و بخشی دیگر به خانواده اردوغان می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.