رئیس سابق خانه احزاب با بیان اینکه بدعهدی آمریکایی‌ها یک بار دیگر در برجام ثابت شد، گفت: آمریکا هیچ راهی را برای آشتی با جمهوری اسلامی ایران باقی نگذاشته است.

بدعهدی آمریکایی‌ها یک بار دیگر در برجام بر ما ثابت شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسن غفوری‌فرد رئیس سابق خانه احزاب صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه مراسم یوم‌الله 13 آبان در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که هدف برخی‌ها از بزک‌ کردن چهره آمریکا چیست، اظهار داشت: چهره آمریکا آنقدر چهره کریهی است که نمی‌توان آن را بزک کرد. 

وی افزود: به اظهارات دو کاندیدای رقابت ریاست جمهوری آمریکا یعنی کلینتون و ترامپ اشاره و اضافه کرد: این اظهارات دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در مناظره‌ها نشان داد که دنیای آنان چه دنیای کثیف و آلوده‌ای است. بنابراین چهره آمریکا آنقدر کریه و زشت است که قابل بازسازی نیست.

غفوری‌فرد به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد. بنابراین همه باید بدانند که آمریکا عهدشکن و دروغگو است و نمونه آخر این عهدشکنی آنان نیز برجام است.

رئیس سابق خانه احزاب تأکید کرد: همه از امروز باید بدانند که آمریکا یک بار دیگر بدعهدی خود را ثابت کرد بنابراین آمریکا هیچ راهی را برای آشتی خود با جمهوری اسلامی ایران باقی نگذاشته است.

وی در پایان نیز پیامی به افرادی که به آمریکا خوش‌بین هستند، گفت که از خواب بیدار شوید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.