نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی در حماه، موفق شدند در حومه شمالی این شهر پیشروی کنند.

پیشروی ارتش سوریه در حومه حماه / بازگشت درگیری‌ها به «منیان»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، درگیری بین ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در داخل روستای منیان در غرب حلب که به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمده است از سرگرفته شد و این در حالی است که گروههای تروریستی تجهیزات جنگی و نیروهای بیشتری به این منطقه ارسال کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، یگانهای ارتش سوریه محور تحرکات تروریست‌ها در روستای منیان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار می‌دهند و جنگنده‌های ارتش سوریه نیز مراکز تجمع آنها در اطراف ورزشگاه این روستا را بمباران می‌کنند.

همچنین گروههای تکفیری اطراف محله الحمدانیه را با موشک گراد هدف قرار دادند که در پی این حملات شماری از غیرنظامیان جان باختند و برخی از منازل نیز ویران شد. همچنین در پی شلیک دهها موشک گراد از سوی تروریستهای جبهه النصره، خرابی‌های گسترده‌ای در میدان الإسمنت و اطراف مسجد الشامی و مسجد الرسول الأعظم در محله الزهراء در غرب حلب گزارش شد.

مخالفت تروریست‌ها با درخواست روسیه

سرکرده گروه تروریستی جیش‌الحر از مخالفت با درخواست روسیه با عقب‌نشینی از حلب خبر داد. همچنین زکریا ملاحفجی یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی "تجمع فأستقم کما أمرت "  گفت که معارضان با درخواست روسیه برای عقب‌نشینی از حلب مخالفت کرده‌اند و آنها به هیچ وجه تسلیم نخواهند شد.

و خبر دیگر اینکه ارتش سوریه حمله گروه تروریستی به شهر حماه را دفع کرد. این گروه تروریستی کمربندهای انفجاری و بمب و مقادیری مواد منفجره در اختیار داشت.

ارتش سوریه همچنین دامه کنترل خود به سمت جنوب و شمال و شرق تل بزام در حومه حماه را توسعه داد و تل مصین در شمال شهر سوران را بعد از هلاکت شماری از تروریستها و انهدام خودروهای آنها، به کنترل خود در آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.