قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از انهدام باند 2 نفره سارقان لوازم داخل خودرو و کشف 74 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان خودرو و لوازم داخل آن در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و انجام تحقیقات گسترده، مأموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بودند، تصریح کرد: این 2 متهم در بازجویی‌های تکمیلی و با ادله پلیس به سرقت سه دستگاه خودرو و 71 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل آن اعتراف کردند.

عباس‌زاده با اشاره به دستگیری یک مالخر در این رابطه افزود: در بازرسی از منزل وی، تعدادی لپ‌تاپ و قطعات داخل خودرو اعم از ضبط، باطری خودرو، مقادیر زیادی مدارک، باند، ابزار آلات لاستیک خودرو  کشف، که ارزش  تقریبی اموال به بیش از  100 میلیون ریال می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای خانه باغ‌های تبریز با 45 فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی افزایش سرقت از خانه باغ‌هایی در سطح شهر تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و انجام تحقیقات گسترده، مأموران با استفاده از شیوه‌های پلیسی سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بود، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی و مواجهه با ادله پلیس، به 45 فقره سرقت از خانه باغ‌های سطح شهرستان تبریز اعتراف کرد.

عباس‌زاده با اشاره به دستگیری دو مالخر در این رابطه ، افزود: در بازرسی از منزل مالخران دستگیر شده ، تعدادی سنگ فرز، سیم برق، ابزار آلات، موتور برق و ... کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی در آسیب‌شناسی جرایم صورت گرفته توسط سارقان دستگیر شده،اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی و وجود مالخر را عامل اصلی سرقت‌ها دانست و تاکید کرد: سارقان دستگیر شده به همراه مالخر جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا  شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.