مدیرعامل فیلمیران با اشاره به روند صعودی فروش فیلم «یتیم‌خانه ایران» گفت: هنوز سینماهای اکران کننده این فیلم کامل نشده و به تازگی اکران این فیلم در چند شهرستان از جمله مشهد و اصفهان آغاز شد.

روند رو به رشد فروش «یتیم‌خانه ایران»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، علی سرتیپی، مدیر دفتر فیلمیران درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در گفت و گو با فارس گفت: سه شنبه شب 11 آبان ماه با استقبال مردم نخستین سانس های فوق العاده «یتیم خانه ایران» اتفاق افتاد.

وی افزود: با پیش فروش کامل بلیط های «یتیم خانه ایران»، پردیس سینمایی کورش و سینما آزادی در سانس های 23:50 و 23:59 برای این فیلم سانس فوق العاده گذاشتند.

سرتیپی افزود: فروش این فیلم به مرز 50 میلیون تومان رسید. البته هنوز سینماهای اکران کننده این فیلم کامل نشده است و به تازگی اکران این فیلم در چند شهرستان از جمله مشهد و اصفهان آغاز شده است.

سرتیپی درباره روند فروش این فیلم بیان داشت: با افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی این فیلم در روزهای اخیر رفته رفته میزان استقبال و فروش فیلم  بیشتر می‌شود و در روزهای آینده شاهد اقبال بیشتر مخاطب خواهیم بود. با این روند سعودی فیلم در آخر این هفته فروش بهتری خواهد داشت.

«یتیم خانه ایران» تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی از چهارشنبه گذشته 5 آبان اکران عمومی خود را آغاز کرده است. این فیلم قطعه ای حذف شده از تاریخ معاصر ایران و داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های 1295 تا 1297 در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، داریوش اسدزاده، بهار محمدپور، علی شادمان، محسن حسینی، اصغر حیدری، ایمان صفا، شهرام تیموریان، مهری آل آقا، والا شهیدی، ملیکا شعبان، مصطفی بهشتی، مجید معافی، حمید تاج دولتی، برایان طرفه، برت جان کورن و درشن آناند در فیلم تازه ابوالقاسم طالبی نقش آفرینی می کنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.