قدس آنلاین: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض توسط این نهاد بین افراد نیازمند در مناطق روستایی استان توزیع شده است.

توزیع ۳میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در مناطق روستایی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا موسوی‌نیا، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقدامات بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی در روستاها اعطای تسهیلات برای مسکن روستایی است که در این خصوص در سال جاری تسهیلات برای ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است و شش هزار و ۵۰۰ پرونده تشکیل و آماده برای معرفی به بانک‌ها هستند.

 وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بانک رفاه برای ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاها تسهیلات پرداخت کرده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برای سال ۹۵ تعداد ۹۵۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان گناباد با مبالغی بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی به تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن‌های روستایی اشاره و ابراز کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون سه میلیارد تومان تسهیلات در خراسان رضوی بین اقشار نیازمند توزیع شده است و براساس سهمیه اعلام شده برای استان خراسان رضوی ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض روستایی در نظر گرفته شده است.

موسوی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر در کل استان ۳۵۰طرح هادی روستایی با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

وی اعتبار این طرح ها را در سال جاری ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: فاز دوم طرح هادی روستا با هدف گردشگری بعد از تامین اعتبارات مصوب ملی اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.