قدس آنلاین اراک-احمد مختاری: امام جمعه شازند گفت: مسئولان باید قدر این ملت و مردم را بدانند و در انجام امورات و مطالبات مشروع آنان کوتاهی نکنند.

مسئولین پاسخگوی مطالبات مردم باشند/استکبارستیزی از اصول اساسی نظام است

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر به موضوع استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: استکبار ستیزی پایه دین اسلام است.

زمانی که «لااله اله الله» می گوییم یعنی همه قدرت های باطل را نفی می کنیم. وی افزود: ماهیت و رویکرد اساسی در وقوع رخدادهای مهم یوم الله ۱۳ آبان بر استکبار ستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران استوار است.

امام جمعه شازند با تاکید بر اینکه برنامه نفوذ آمریکا تغییر باورها، آرمان ها، نگاه ها و تغییر سبک زندگی مردم است، اظهار کرد: هوشیاری مقابل نفوذ دشمنان، روشنگری و تبیین حقایق، تکلیف همه ما در مقابله با دشمنان نظام اسلامی است.

موسوی جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران را فراموش‌ نشدنی دانست و یادآور شد: تصویب کاپیتولاسیون، تبعید امام، حمایت از حکومت شاه خائن، مصادره میلیون‌ها دلار اموال ایران به بهانه‌های مختلف بخشی از خیانت‌های سلطه‌گران آمریکا نسبت به ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: در طی مدت ۳۷ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا هیچگاه از دشمنی خود دست برنداشته بلکه مدام بر توطئه ها، جنایات و دسیسه های خود افزوده است. خطیب جمعه شازند با بیان اینکه مهمترین جنایت فعلی آمریکا پشتیبانی از داعش است، به ‌وجود آمدن داعش را از مصادیق ستم و طغیان دانست و بیان‌ کرد: مستکبرین جهان در رأس آنها آمریکای جنایتکار با به وجود آوردن داعش به دنیا ستم کرده است.

برخی از ادارات حقوق ارباب رجوع را رعایت نمی کنند موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید قدر این ملت و مردم را بدانند و در انجام امورات و مطالبات مشروع آنان کوتاهی نکنند. وی ادامه داد: از برخی ادارات شهرستان شکایات فراوانی از سوی مردم به خاطر برخورد نامناسب با ارباب رجوع وجود دارد که اگر به این مسئله رسیدگی نشود نام این ادارات از تریبون نماز جمعه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.