منابع سوری از وجود آرامش در جبهه‌های حلب خبر دادند و تأکید کردند آتش‌بس انسانی اعلام‌شده از سوی روسیه در حلب در حالی پایان یافت که تروریست‌های تکفیری به هیچ یک از غیرنظامیان اجازه خروج از محله‌های شرقی را ندادند.

 آخرین وضعیت جاده «خناصر ــ حلب» / آرامش در جبهه‌های حلب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آتش‌بس انسانی اعلام‌شده از سوی روسیه شب گذشته در حلب در حالی پایان یافت که سرکردگان گروه‌های تروریستی با تهدید به قتل به هیچ غیرنظامی اجازه ندادند از محله‌های شرقی خود را به گذرگاه‌های تعیین شده از سوی ارتش سوریه برساند و هیچ فرد مسلحی هم نتوانست به‌سبب همین تهدیدها خارج شود.

این در حالی است که خبرها حاکی از آن است که تروریست‌های جبهه النصره، غیرنظامیانی را که قصد داشتند از محله‌های شرقی حلب خارج شوند و خود را به گذرگاه‌های تعیین شده از سوی دولت سوریه برسانند، دستگیر کردند.

خبرنگار تسنیم همچنین کسب اطلاع کرد که از صبح امروز آرامش شکننده بر جبهه‌های حلب حاکم شده است و ارتش به‌دقت تحرکات تروریست‌ها را در محور 1070 و ضاحیة الاسد در غرب حلب زیر نظر دارد و همزمان جنگنده‌ها نیز بر فراز حلب به پرواز درآمده‌اند.

از سوی دیگر منابع میدانی ادعای رسانه‌های وابسته به گروه‌های تروریستی مبنی بر قطع راه خناصر به حلب در پی حمله یک گروه تروریستی به آن را بی‌اساس دانستند و تأکید کردند این جاده کاملاً امن است و خودروها از آن عبور می‌کنند.

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت روز گذشته حمله سنگین گروه‌های تروریستی به محور غربی حلب را دفع کردند که در نتیجه آن تلفات و خسارت‌های زیادی به آنها وارد شد و آنها نتوانستند به دستاوردی دست یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.