قدس آنلاین-ایلام: بیش از یک هزار دستگاه کامیون حامل کمک های مردمی که برای موکب های اربعین حسینی در اتوبان کربلا و نجف تدارک دیده شده اند، هم اکنون در مرز مهران معطل و منتظر مجوز ورود به کشور عراق هستند.

معطلی ۱۰۰۰ کامیون در مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یک هزار دستگاه کامیون حامل کمک های مردمی برای اربعین طی دو روز اخیر که برای موکب های نجف و کربلا تدارک دیده شده، در مرز مهران معطل مجوز کشور عراق شده اند که در این بین بیشتر این کامیون ها حامل مواد غذایی فاسدشدنی اند.

مدیرکل گمرکات استان ایلام در این خصوص با بیان اینکه گمرگ استان ایلام واقع در مرز مهران، تمامی اقدامات تشریفات گمرکی را برای ترخیص این کامیون ها انجام داده است، گفت: مسئولان عراقی هنوز مجوز ورود را صادر نکرده اند.

محسن مصطفایی با اشاره به اینکه برای ترخیص این کامیون ها توسط مرزبانان عراقی، باید ستاد عتبات عالیات عراق این مجوز را صادر کند، افزود: به همین خاطر فعلاً این کامیون ها در مرز مهران معطل مانده اند.

وی با بیان اینکه در بین کامیون ها، مواد غذایی نظیر گوشت و دارو نیز مشاهده می شود، بیان داشت: نیاز است مسؤلان عراقی هرچه زودتر مجوز ورود را صادر کنند.

مدیرکل گمرکات استان ایلام خاطرنشان ساخت: تعداد کامیون ها بسیار زیاد است و کار ترخیص از طرف مسئولان عراقی به کندی انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.