قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر با اجرای ۱۶ طرح گردشگری با معرفی به بانک عامل در این استان خبر داد.

اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر با اجرای ۱۶ طرح گردشگری در گیلان

رضا علیزاده در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به اینکه اتفاق‌های خوبی در روستاهای استان در حال انجام است اظهار کرد: طرح روستای بدون بیکار در روستای اسطلخ‌جان در گیلان اجرایی شده است.

وی به امکان افزایش دامنه اجرای طرح‌های گردشگری و صنایع دستی در مناطق روستایی گیلان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح‌های مذکور در افزایش اشتغالزایی تاثیرگذار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از معرفی ۱۶ پروژه گردشگری به اضافه طرح‌های صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به بانک سینا خبر داد و بیان کرد: ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مبلغ تسهیلات پرداختی به طرح‌های مذکور است.

علیزاده با بیان اینکه اگر بتوانیم طرح‌های گردشگری مذکور را به نتیجه برسانیم می‌تواند ۲۰۰ نفر فرصت شغلی در گیلان ایجاد کند، تصریح کرد: پروژه‌های گردشگری در مناطق روستایی استان اجرایی می‌شود.

*تصویب ۹ طرح پرورش ماهیان خاویاری در گیلان

مدیر منطقه گیلان و قزوین بانک سینا نیز در جلسه مذکور به معرفی ۱۴ طرح پرورش ماهیان خاویاری به این بانک اشاره کرد و گفت: تعداد ۹ طرح مصوب شده و برای پرداخت تسهیلات به تایید استانداری گیلان رسیده است.

آرش طاهرخانی با بیان اینکه مدارک هشت نفر از ۹ نفر متقاضیان در بانک سینا تکمیل شده است، تصریح کرد: با افراد مذکور انعقاد قرارداد شده و تسهیلات مورد نیاز پرداخت می‌شود.

وی از اجرای ۲۰۰ میلیارد ریال ابلاغیه پرداخت تسهیلات توسط بانک سینا به طرح‌های اشتغالزایی در گیلان خبر داد و بیان کرد: طرح‌های ارائه شده به بانک باید در مناطق روستایی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.