قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: مصرف کنندگان گاز گیلان ۱۳۶ میلیارد تومان به این شرکت بدهی معوقه دارند.

بدهی ۱۳۶ میلیارد تومانی مصرف‌کنندگان گاز گیلان

جمشید ظهیری با اشاره به اینکه در گیلان ۶ شهرستان سبز هستند، اظهار کرد: رشت، انزلی، فومن، صومعه‌سرا و... از جمله شهرستان‌های سبز هستند

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری تلاش می‌کنیم درصد برخورداری روستاهای گاز را به بالای ۹۵ درصد برسانیم، افزود: تا پایان سال جاری گیلان به استان سبز تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۱۰ روستای این استان خبر داد و گفت: اخیراً گازرسانی به مناطق کوهستانی مانند اشکورات رودسر، املش، کلیشم رودبار، تالش و رضوانشهر و... در دستور برنامه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۷۰ روستای دیگر از تعداد روستاهای مذکور گازرسانی می‌شود، یادآور شد: با گازرسانی این تعداد روستا، تعداد روستاهای برخوردار از گاز به ۲۷۰ روستا می‌رسد.

ظهیری گیلان را چهارمین استانی دانست که تمام مناطق آن گازرسانی شده و تصریح کرد: ۱۰۰ درصد شهرهای گیلان به جز ماسوله دارای گاز هستند.

وی از احداث خط لوله ۹ کیلومتری برای گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی و در دستور نیاز گازرسانی به مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۵ کیلومتر این لوله دفن در شهرک صنعتی رشت دفن شده است.

این مسؤول از سفر مدیر عامل شرکت گاز ایران به گیلان برای بازدید از خطوط مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: مصرف گاز در گیلان با توجه به شرایط جوی آن بالاست و در بحث مسکن‌سازی اقدام‌های خوبی صورت گرفته و مصالحی را به‌کار می‌برند که مصرف انرژی را کم می‌کند.

وی به بدهی مصرف کنندگان گاز در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: ۱۳۶ میلیارد تومان از مصرف کنندگان مطالبه معوقه داریم در حالی که محل تأمین پروژه‌های گازرسانی از طریق این مطالبات است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از مصرف کنندگان بدهکار گاز به‌ویژه دارندگان جایگاه سی‌.‌ان‌.‌جی خواست تا نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به این شرکت اقدام کنند و گفت: قطع گاز در آخرین مرحله انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.