قدس آنلاین- بجنورد: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ناجا بر تربیت کارکنان حرفه ای و توانمند تاکید دارد و توجه به آموزش کارکنان، لازمه پیشبرد اهداف سازمانی در نیروی انتظامی است.

تاکید ناجا بر تربیت کارکنان حرفه ای و توانمند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری در جلسه هماهنگی قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ناجا روز به روز در حال تخصصی شدن است، افزود: آموزش پلیس امروزه براساس تکنولوژی روز می باشد که این تکنولوژی روز به روز در حال ارتقاء است.

وی اجرایی شدن قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را یک گام برزگ آموزشی در سطح ناجا دانست و افزود: آموزش دائمی و مستمر و علمی نیاز کارکنان ناجاست و استفاده از مربیان آموزشی کارآمد در ارائه آموزش ها به کارکنان بسیار مهم است و در این رابطه باید سعی شود از هرگونه اتلاف منابع پیشگیری شود.

این مقام ارشد انتظامی بسترسازی برای ارتقای دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در حوزه های تیراندازی، سلاح شناسی، ‌آمادگی جسمانی، دانستنی های انتظامی و ضامن سلامت اداری و تعالی رفتار فردی و سازمانی را یکی دیگر از اهداف این قرارگاه عنوان کرد.

سردار مظاهری با اشاره به نقش موثر آموزش در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، خاطرنشان کرد: آموزشی که به کارکنان ناجا داده می شود باید طوری باشد که پس از پایان آموزش خروجی مثبتی با خود به همراه داشته باشد تا بتوان از آن در جامعه به طور مفید استفاده کرد.

وی با تاکید بر اهتمام جدی فرماندهان و مدیران بر ضرورت قرارگاه جهادی آموزش، افزود: فرماندهان و مدیران قرارگاه جهادی آموزش را با جدیت پیگیر باشند تا در امر آموزش و موفقیت کارکنان در ماموریت ها پیشرفت جدی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: آموزشها باید با هدف پیشگیری و با رویکرد آموزش مهارت های زندگی برای دانستن و به کار بستن در ارتباط با دیگران در دستورکار قرار گیرد تا با عنوان یک اقدام عملیاتی در جهت کاهش جرایم موثر واقع شود.

وضعیت خوب دانش پلیس ایران در بین پلیس های منطقه

سرپرست هیئت بازرسان آموزشی ناجا نیز با بیان اینکه پلیس ایران در بین پلیس های منطقه از لحاظ دانش وضعیت خوبی دارد، افزود: استمرار آموزش جز وظایف لاینفک فرماندهان و مدیران است.

سرهنگ رضا رجبی، دانش محوری پلیس را از نشانه های بارز تعالی و رشد سازمانی دانسته و بر استمرار آموزش هدفمند تاکید کرد.

این مقام انتظامی با بیان اهداف بازرسی و نظارت آموزشی و هدف از تشکیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش، بیان داشت: نیروی انتظامی در سال های اخیر به دنبال رشد و تعالی رشد فردی و سازمانی بوده و در این راستا موفقیتهایی نیز بدست آورده است.

سرهنگ رجبی خاطرنشان کرد: در آموزش ها، راهکارهایی بایستی عملیاتی شود که منجر به بهبود رفتار، برخورد و اقدامات عملی کارکنان ناجا در قبال وظایف محوله و در پاسخگویی به مردم و مراجعان باشد.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت اقدامات استانها در راستای قرارگاه جهادی در ارتقاء عملکردها، کاهش جرائم و افزایش موفقیت های مأموران در رسیدگی و کشف جرائم، اظهار امیدواری کرد با تداوم اقدامات شاهد ارتقاء هر چه بیشتر توانمندی و کارایی مأموران در انجام مأموریت ها باشیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.