قدس آنلاین: رئیس مرکز پیش‌ بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفتبارش‌های رگباری در طول روز دوشنبه ۱۷ آبان بیشتر نواحی غربی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد که این بارش‌ها روز سه‌شنبه به تدریج در تمامی نقاط استان گسترده می‌شود.

بارش‌های رگباری تمامی نقاط خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

یحیی قائنی‌پور گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با بیان اینکه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری ضمن افزایش ابرناکی آسمان، در اغلب نقاط قسمتی ابری تا نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با وزش نسبتا شدید باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: بارش‌های رگباری در طول روز دوشنبه ۱۷ آبان بیشتر نواحی غربی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد که این بارش‌ها روز سه‌شنبه به تدریج در تمامی نقاط استان گسترده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از عصر امروز کاهش پنج درجه‌ای دما و بارش‌های رگباری در این استان شروع می‌شود، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سیلسیوس است و همچنین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای دو درجه زیر صفر و مشهد با دمای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بودند، گفت: بیشترین وزش باد طی این مدت در شهرستان تربت حیدریه و کلات با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.