عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اگر دولت به دفاع از آزادی بیان و قلم معتقد است، بنابراین باید به حامیان و منتقدان خود احترام بگذارد و برای آنان حق آزادی قلم و بیان قائل شود.

نیازی نیست دولت سناریوی «پلیس خوب- پلیس بد» بازی کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ، با اشاره به برخورد دوگانه دولت با مطبوعات و آزادی بیان اظهار داشت: نیازی نیست دولت سناریوی پلیس خوب و بد را بازی کند. چرا که اگر دفاع از آزادی قلم و بیان چیز خوبی است پس چرا معاون حقوقی دولت از شکایت دولت نسبت به برخی رسانه‌ها خبر داده است؟

وی افزود: اگر دولت به دفاع از آزادی بیان و قلم معتقد است، بنابراین باید به حامیان و منتقدان خود احترام بگذارد و برای آنان حق آزادی قلم و بیان قائل شود. 

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:‌ اینکه دولت بخواهد برای گروهی خاص آزادی قلم و بیان قائل شود و منتقدان خود را تعطیل و یا خواهان تعطیل رسانه‌های آنها باشد و سپس از آزادی قلم و بیان دم بزند، نوعی سیاسی کاری محسوب می‌شود.

شاکری تاکید کرد: کسانی که به رئیس‌جمهور مشاوره می‌دهند بدانند که اطلاعات آنان صحیح نیست چرا که منتقدان همواره افرادی هستند که می‌توانند کاستی‌ها را ببینند و با ایده‌پردازی راه‌های برون رفت را نشان دهند.

وی تاکید کرد: منتقدان در مورد برجام و بی‌اعتمادی به طرف مقابل نیز به رئیس‌ دولت هشدارهایی دادند و از برخی روندها انتقاد کردند اما مورد آماج حملات قرار گرفت در حالی که ما دیدیم طرف مقابل همچنان فریب‌کار و غیرقابل اعتماد بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز برجام به جایی رسیده است که آمریکایی‌ها امکانات و اموال ما را مصادره می‌کنند. دولت اگر نفت نیز می‌فروشد باید پولش را نقدا دریافت کند نه اینکه به آنها نسیه فروشی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.