قدس آنلاین-خوزستان -زهره کریمی: بیش از ۱۰۰هزار نفر از خانواده معظم شهدای خوزستان تحت پوشش بیمه ایران هستند .

خوزستان بعداز تهران و اصفهان سومین استانی است که به سیستم HISبیمارستان ها وصل خواهد شد

کیومرث فتح اله پور بابیان اینکه در بخش کسب جایزه ملی در شاخص  می توان به میزان رضایت مندی افراد از دسترسی به شبکه فروش،  میانگین زمان حضور افراد در شعب و نمایندگی ها جهت دریافت خدمات بیمه ای، تعداد و پراکندگب شعب و نمایندگی ها، استفاده از IT در ارائه خدمات، پراکندگی متوازن شعب و نمایندگی ها و استفاده از فناوری های نوین در ارائه خدمات در بین کلیه شرکت های بیمه کشور، کسب رتبه اول در بین شرکت های بیمه در بخش فناوری اطلاعات، دارای۲۴۴شعبه و بیش از ۶ هزار نمایندگی در سراسر کشور و دارای ۸ شعبه مستقل و بیش از ۲۵۰ نمایندگی در سطح خوزستان اشاره کرد و اظهارکرد:خدمات بیمه ایران، بیمه های اتومبیل، اشخاص، آتش سوزی، باربری، مهندسی و مسئولیت برشمرد.

رییس شرکت سهامی بیمه ایران درخوزستان گفت: بیش از ۱۰۰هزار نفر از خانواده معظم شهدای خوزستان تحت پوشش بیمه ایران هستند .

وی درخصوص سیستم صدا در بیمه ایران گفت: این سیستم به صورتی است که هر بیماری با کدملی خود در هرکجای کشور میتواند از خدمات درمانی بیمه ایران استفاده کند.

رییس شرکت سهامی بیمه ایران در خوزستان تصریح کرد: این سیستم در استان خوزستان۷۵ درصد پوشش داشته است و در کشور در جایگاه خوبی قرار داریم.

فتح اله پور اضافه کرد: بیش از ۷۷۹ مرکز برنامه صدا را نصب کردند و ۱۰۲ قرارداده در دست قرار داد داریم.در استان نیز بالاتر از سراسر استان این برنامه هستیم و این را مدیون همکاران در بخش خسارت هستیم.

وی با بیان اینکه آخرین گامی که باید داشته باشیم وصل کردن سیستم صدا بیمه ایران به HIs بیمارستان ها است و این سیستم در تهران و دو واحد نمونه اصفهان انجام شده و استان خوزستان سوم استان خواهد بود و با این کار نیز ما به ۱۰۰درصد پوشش خواهیم رسید.

رییس سهامی بیمه ایران در خوزستان مزایای سیستم صدا را: صرفه جویی در کاغذ، سرعت در کار و جمع آوری اطلاعات و جلوگیری از اتلاف وقت عنوان کرد و تصریح کرد: سیستم صدا نیز جمع آوری و کار مدیریت شده است در سطح کشور کار تک و در تمام دنیا انگشت شمار است.

فتح اله پور اظهارکرد: چشم اندازی ۱۴۱۴بیمه ایران قرارداده است نیز بیمه سلامت در غرب آسیا سرآمد شود و این با تامین آرامش خاطر و اطمینان برای جامعه است و این سرآمد در غرب تا ۱۰۰سالگی تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران خواهد بود.
وی به یکی از کارهایی که این شرکت در سطح استان انجام داده است اشاره کرد و افزود: یک ساختمان قضایی تصادفات از سال۹۱ تاکنون در استان راه اندازی کرده ایم و یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هزینه کرایه آن پرداخت شده است. تمامی عوامل و فرآینده کاری مردم در آنجا جمع شده و  امسال ۵۰درصد سهمیه خود را پرداخت و سایر بیمه ها بایستی حق خود را وصول کنند.

فتح اله پور درباره پتروشیمی بوعلی ماهشهر هم گفت: بررسی های آن در حوزه استان نیست و این مربوط به تهران است و بخاطراینکه تجهیزات آن خارجی هستند کارشناسان خارجی نیز در حال بررسی و هنوز جواب قطعی اعلام نشده است.
رییس شرکت سهامی بیمه ایران در خوزستان در ادامه دستاوردهای این شرکت را؛ کسب رتبه اول در بین شرکت های ارزیابی شده در میان صدشرکت برتر توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور، کسب رتبه پانزدهم در بین صد شرکت برتر طی سال۱۳۸۷، کسب عنوان سازمان برتر در امرمشتری مداری و خدمت رسانی از پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی، دریافت امتیاز مدیریت کیفیت جامع از موسسه معتبرجهانی BID ، کسب رتبه اول رضایت مشتریان طبق نظرسنجی وب سابت معاونت امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، کسب رتبه برترتوانگری مالی و ایفای تعهدات براساس رتبه بندی بیمه مرکزی ایران و انتخاب شرکت سهانی بیمه ایران به عنوان دستگاه نمونه در برگزاری سی امین سالگرد انقلاب اسلامی ایران توسز ستاد برگزاری مراسم دهه فجر برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.