قدس آنلاین- بیرجند:فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان طبس و پلیس خراسان رضوی ۱۲۱ کیلوگرم تریاک از یک منزل در شهرستان طبس کشف شد.

کشف بیش از ۱۲۱ کیلو گرم تریاک از یک منزل مسکونی درطبس

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سردار مجید شجاع اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان طبس با انجام بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با همکاری پلیس خراسان رضوی از دپوی مقادیری موادمخدر توسط قاچاقچیان در یک منزل مسکونی با خبر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام ضربتی وارد منزل مسکونی شدند و در بازرسی از محل، ۱۲۱ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در محل باغچه منزل مسکونی زیر بوته‌های گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

شجاع اظهار داشت: در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر پیشگیری از شیوع اعتیاد به خانواده‌ها در ادامه تصریح کرد: هنگامی که محیط خانه ناامن باشد خیابان جایگزین خانه می‌شود و شیادان جایگزین پدر و مادر خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ضمن تشکر از همکاری فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی و هم‌گرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.