قدس آنلاین-سید سعید سعادت؛ حال باید از استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان آقایان کاظمی بابا حیدری،خالدی قلعه سوخته، نوریان دهکردی و خانم ربیعی سئوال شود،چکار می کنند که تا کنون نتوانسته اند استان چهار محال و بختیاری را به دولتمردان و شخص دوم دولت اسحاق جهانگیری معرفی نمایند!

صفحه اینستاگرام اسحق جهانگیری. معاون اول رئیس جمهوری، یاسوج را مرکز استان چهار محال و بختیاری معرفی کرد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون اول دولت تدبیر و امید صبح روز سه شنبه وارد فرودگاه شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری شد و مورد استقبال استاندار، معاون سیاسی امنیتی بلاتکلیف ، عزل و برکنار شده  البته بطور غیر رسمی، نمایندگان استان و تعدادی از مقامات و مسئولا محلی قرار گرفت.

هدف از سفر ظاهرا" افتتاح ۳ طرح صنعتی بوده ولی در واقع مسائل آب و مشکلات بین حوضه ای انتقال آب بین استان چهار محال و اصفهان هدف اصلی سفر جهانگیری به استان به شما ر میرود.

نکته مهم و حائز اهمیت اشتباه فاحش صفحه اینستاگرامی معاون اول دولت روحانی، یاسوج را مرکز استان چهار محال و بختیاری عنوان نموده که واقعا" جای تاسف و تامل است!!!

در صورتیکه شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری و یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویر احمد است.

حال باید از استاتدار محترم و مجمع نمایندگان استان آقایان کاظمی بابا حیدری،خالدی قلعه سوخته، نوریان دهکردی و خانم ربیعی سئوال شود،چکار میکنند که تا کنون نتوانسته اند استان چهار محال و بختیاری را به دولتمردان و شخص دوم دولت اسحاق جهانگیری معرفی نمایند!

واقعا" جای تعجب و ابهام است که مردم استان چهار محال انتظار دارند استاندار،مدیران ارشد دولتی و مجمع نمایندگان استانی همیشه در حاشیه  برای آنها احقاق حق نمایند.

و در آخر امیدواریم مردم شریف و شهید پرور استان چهار محال و بختیاری طوری عمل کنند که مسئولان ،مدیران و نمایندگانی لایق را انتخاب تا این استان محروم و در عین حال مظلوم برای دولتمردان و شخص رئیس جمهور و معاون اول و هیئت وزیران با مشکلات استان،ظرفیت های استان، پتانسیل های بالفعل و بالقوه استان شهید پرور و ولایتمدار استان چهار محال و بختیاری شناختی صحیح  ، کافی و دقیق داشته باشند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.