قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی : مانور پدافند غیر عامل با هدف هماهنگی بیشتر و ارزیابی میزان آمادگی به هنگام بروز حوادث و کاهش آسیب ها به همت و همکاری ادارات عملیاتی ، H.S.E و حراست در ایستگاه فشار مارون 2 برگزار شد.

همزمان با هفته پدافند غیر عامل در سراسر کشورآژیر مانور پدافند در شرکت آغاجاری به صدا درآمد

این مانور با صدای آژیر به دلیل وقوع زلزله در ایستگاه تقویت فشار و شکستگی خطوط ورودی و خروجی یکی از کمپرسورها و آتش گرفتن در جت فایر آغاز شد. همکاران نفتی در این مانور شیوه مقابله با بحران ، طریقه پناه گیری در زمان زلزله ، شیوه های صحیح انتقال مصدومین به بیمارستان شرکت نفت و طریقه اطفاء حریق را بصورت عملی به نمایش گذاشتند.

عبدالامام مویسات رئیس روابط عمومی هدف از اجرای مانور را آمادگی لازم به هنگام بروز حوادث ناگوار و خطرات احتمالی عنوان کرد و اظهار داشت : افزایش هماهنگی ، تعیین نقش ها و مسئولیت ها ، تقویت قدرت فردی و افزایش توان مدیریتی زمان بحران از جمله اهداف دیگر برگزاری مانور پدافند غیر عامل است.

مویسات رعایت اصول ایمنی در پدافند غیرعامل را امری ضروری دانست و در این راستا برآموزش صحیح و آگاهی داشتن از چگونگی رویارویی با حوادث طبیعی و غیر طبیعی تأکید کرد.

وی با توجه به اهمیت واکنش سریع و صحیح در لحظات اولیه بروز بحران جهت کاهش آسیب ها  بیان کرد : تمام ادارات باید بتوانند در موقع ضروری و نیاز سریعاً وارد عمل شده و  از طریق واکنش سریع و به موقع  ، صدمات و خسارت را کاهش دهند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.