سباستین کو، رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی (IAAF) اعلام کرد با ایجاد واحد ضد دوپینگ جدید در فدراسیون، دوپینگ‌های صورت گرفته در این رشته را پیگیری می‌کند و افرادی که دوپینگ انجام می‌دهند را ریشه کن می‌کند تا وجه ۱۰۴ ساله فدراسیون خدشه‌دار نشود.

روش های تازه برای مبارزه با دوپینگ در دوومیدانی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از RFI، فدراسیون جهانی دوومیدانی در برنامه اصلاحات خود قصد دارد واحد مستقلی تشکیل دهد تا به مبارزه با افرادی که دوپینگ انجام می‌دهند بپردازد. سباستین کو اعلام کرده است که امیدوار است با شروع کار این واحد وجه دوومیدانی دوباره به حالت قبل باز گردد. این واحد کارمندان مستقلی خواهد داشت که پرونده تمامی ورزشکاران بین‌المللی را بررسی می‌کنند.

کو در صحبت‌های خود افزود: فکر می‌کنم که این گروه می‌توانند علیه دوپینگ و استفاده از مواد نیروزا عمل کنند. ما می‌توانیم به برنامه ضد دوپینگ سرعت ببخشیم. فکر می‌کنم که این واحد می‌تواند با شروع کار خود تفاوت زیادی ایجاد کند. همه فدراسیون‌های دوومیدانی می دانند که ما زمان پر چالشی را پشت سر گذاشته‌ایم. پیش از این فدراسیون جهانی با چنین چالشی روبرو نشده بود. گروه جدید کاملا مستقل هستند و می‌توانند مبارزه با دوپینگ را مدیریت کنند. این واحد بر دیگر فسادها از جمله تبانی و شرط بندی در ورزش دوومیدانی نیز نظارت خواهد داشت.

در واحد جدیدی که برای مبارزه با دوپینگ تشکیل می‌شود وکلا و حقوقدانان کار خواهند کرد که درباره محرومیت‌ها تصمیم می‌گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.