قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: زیبایی و تمیزی شهرمان را مدیون کارگرانی هستیم که برای دست یافتن به این مهم از جان خود مایه گذاشته‌اند و اگر امروز افتخاری نصیب شهر تبریز می‌شود همه به پشتوانه زحمات این پاکبانان است.

پیگیری مطالبات و مشکلات کارگری، دغدغه مهم شهرداری و شورا است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جمع کارگران و پاکبانان شهرداری تبریز اظهار داشت: در جلسه ای که با بازاریان و کسبه تبریز داشتم یکی از عمده‌ترین دلایلی که اصناف محترم را ترغیب به دیدار کرده بود، تقدیر از تمیزی شهر به ویژه در ایام محرم بوده است.

وی ادامه داد: در واقع این تقدیر و تشکر از شخص من نبود بلکه از کسانی بود که در راستای آراستگی و پاکی شهرمان بی دریغ در حال فعالیتند.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به تصویب لایحه یکسان‌سازی وضعیت قراردادی کارگران و کارکنان شهرداری تبریز، این حرکت  را گام بلند شهرداری تبریز در ایجاد تحول اساسی در حوزه نیروی انسانی توصیف و خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات و مشکلات کارگری، دغدغه مهم شهرداری و شورا است؛ تصویب این لایحه یکسان‌سازی، در همین راستا نقش موثری در همسان‌سازی حقوق و مزایای گروه‌های کاری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با تصویب این لایحه، بحث امتیازات گروه‌های مختلف با در نظر داشتن تاثیرگذاری خدمتی افراد، سوابق، تحصیلات و آموزش‌های ضمن خدمت، به انسجام لازم رسیده است.

نجفی تصویب این لایحه را ایده مهمی برای جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای دانست و گفت: جلوگیری از پراکنده‌کاری در حقوق کارکنان و کارگران و همچنین  افزایش آرامش خدمتی افراد در یک برنامه میان‌مدت، در چشم‌انداز این لایحه پیش‌بینی شده است.

وی با قدردانی از شورای اسلامی شهر در بررسی دقیق لایحه و تصویب آن، اظهار داشت: عزیزان شورا با نگاهی مثبت و به دور از اختلاف، لایحه ارسالی شهرداری را بررسی کردند که دستاوردهای آن، قطعاً در شهرداری تبریز ماندگار خواهد بود.

نجفی تصریح کرد: خرسندیم که با تصویب این لایحه، چابک‌سازی منابع انسانی که همواره یکی از اهداف و دغدغه‌های شهرداری تبریز بوده، در آستانه تحقق قرار گرفته است.

وی شهر تبریز را لایق مدیرانی دانست که به این شهر عشق می‌ورزند و در مسیر خدمت رسانی خود به طور مسئولانه عمل می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.