۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 473978

منابع نظامی از به هلاکت رسیدن ۱۰۰ تروریست تکفیری در حومه شمالی قنیطره خبر دادند.

هلاکت ۱۰۰ تکفیری در شمال قنیطره

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک منبع نظامی گفت که در پی حمله شکست خورده گروههای تروریستی به مواضع ارتش سوریه در شرق شهرک حضر در حومه شمالی قنیطره، 100 نفر کشته شدند.

این منبع گفت که همزمان با حمله گروههای تروریستی به شهرک حضر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در تل الشعار در حومه قنیطره را با چهار موشک هدف قرار دادند که این حمله تلفات جانی نداشت.

ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که حمله صهیونیستها بعد از موفقیت ارتش و نیروهای دفاع ملی سوریه در دفع حمله گسترده گروه تروریستی النصره به شهرک حضر و اطراف آن در حومه قنیطره صورت گرفته است و هدف از این حمله تقویت روحیه از دست رفته گروههای تروریستی و سرپوش گذاشتن بر فرار آنها از میدان نبرد است.

از سوی دیگر جعفر میا خبرنگار میدانی سوریه به خبرنگار تسنیم گفت که اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی وابسته به گروههای تفکیری در باره کنترل تروریستها بر تل سیوف در اطراف شهرک المقروطه در حومه دمشق صحت ندارد.

وی افزود: گروه تروریستی النصره روز گذشته از تل مروان در نزدیکی روستای مغر المیر که از سه سال قبل تحت اشغال این گروه تروریستی است به تل السیوف حمله کردند و نیروهای ارتش با کمک کمیته‌های مدافع از این شهرک موفق شدند این حمله را دفع و همه مهاجمان را به هلاکت برسانند.

این خبرنگار میدانی گفت که گروههای تروریستی در قنیطره از طریق بی‌سیم از افراد مسلح مستقر در مناطق مجاور درخواست کردند که  برای تخلیه کشته‌شدگان و مجروحان تجهیزات لازم را ارسال کنند.

وی اظهار داشت که نبرد لهیب الحرمون که گروههای تروریستی آن را آغاز کردند بر محورهای شرقی شهرک حضر و بویژه شهرکهای المقروصه، حرفا، و التلول الحمر متمرکز بود و این گروههای تروریستی قصد داشتند راهی بین جباثا الخشب و بیت جن باز  و حومه دمشق را به حومه قنیطره متصل کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.