سرپرست به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: این مجموعه به عنوان تنها ناشر حاضر در نمایشگاه لبیک، با عرضه بیش از یک هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوعات مرتبط در نخستین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات پیاده روی اربعین با عنوان «لبیک» حضور دارد.

حضور «به نشر» با بیش از ۱۴۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه «لبیک»

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)،سیداحمدمیرزاده با اشاره به اهمیت استفاده از بسترهای مختلف در راستای تبلیغ دین، برگزاری نمایشگاه های دینی و مذهبی را یک حرکت ارزشمند در این زمینه برشمرد و افزود: حرکت ابتکاری آستان قدس رضوی در برگزاری نمایشگاه «لبیک» به عنوان محلی جهت عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات پیاده روی اربعین از این دسته محسوب می شود.

وی با بیان اینکه انتشارات آستان قدس رضوی نیز با عرضه بیش از یک هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوعات سیره ائمه اطهار، دفاع مقدس، مداحی و مراثی، مدافعان حرم، بین الملل، امام و رهبری، قرآن و ادعیه، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: این آثار از ناشران بزرگ کشور می باشد.

میرزاده همچنین از عرضه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوعات عاشورایی و مذهبی از تمامی مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در غرفه به نشر در نمایشگاه لبیک بصورت ویژه خبر داد و گفت:از این میان بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب کودک و بزرگسال از جمله تولیدات  انتشارات «به نشر» به شمار می رود.

وی ادامه داد: کلیه عناوین کتاب ها در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسال جهت ارائه در این نمایشگاه در غرفه «به نشر» انتخاب شده اند شامل حوزه های کودک عاشورایی، کودک اهل بیتی و داستان هایی از قرآن و پیامبران ویژه کودکان و مقاتل، عاشورا شناسی، مداحی و روش های صحیح مداحی، عرفان و اخلاق، فرهنگ ضوی، پاسخ به شبهات و احکام، دفاع مقدس و مدافیعن حرم می باشد.

میرزاده تاکید کرد: غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه «لبیک» که تنها غرفه عرضه کننده کتاب و محصولات فرهنگی است، قفسه های مختلفی از مجموعه کتاب های مرتبط را جهت تأمین نیاز مخاطبین و تسهیل در انتخاب کتب و محصولات فرهنگی در نظر گرفته است، بطوری که این قفسه ها ۱۰ محور اصلی از جمله مجموعه آثار شهید آیت الله دستغیب، مجموعه آثار آیت الله جوادی عاملی، حجت الاسلام مطهری، امام و رهبری، قرآن و ادعیه، مهدویت، نشر بین الملل ،چندرسانه ای، محصولات فرهنگی، و همچنین لوازم التحریر ایرانی اسلامی را شامل می شوند.

سرپرست به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ارائه تخفیف ویژه نمایشگاه، برگزاری مراسم رونمایی و امضای کتاب، مسابقه کتابخوانی را از برنامه های جنبی به نشر در نخستین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات پیاده روی اربعین با عنوان «لبیک» عنوان کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «لبیک»  از اول تا آخر صفر طی ساعات ۱۰ صبح تا  ۲۰ در جوار حرم مطهر امام رضا(ع)، باب الجواد(ع) و در مکان نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی میزبان تمامی علاقمندان می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.