قدس آنلاین - ساری – حسین احمدی: مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از کتابخوان نمودن مدیران مازندرانی خبر داد و گفت: با همکاری استاندار مازندران نشست کتابخوان را با حضور مدیران برگزار خواهیم نمود و موظف خواهند شد در جلسات شورای اداری در رابطه با کتاب هایی که خوانده اند، صحبت کنند.

مدیران مازندران را کتابخوان می کنیم

آرزو ولی پور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه مدیران کتابخوان، موفق ترند، افزود: این اقدام بسیار سخت است اما تلاش می کنیم تا مدیران از زمان استراحت شان بزنند و مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم انسان های کتابخوان مدیر شوند، خاطرنشان نمود: متاسفانه برخی از مدیران در سخنرانی ها واژه های ناصحیحی بکار می برند که ناشی از ضعف مطالعه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از عدم تکمیل کتابخانه مرکزی ساری از سوی دولت گلایه نمود و اظهار کرد: چندین سال از اجرای این پروژه ملی گذشته و با 70 میلیارد ریال هزینه، متاسفانه قابل بهره برداری نیست!

ولیپور به شهرداران مازندران هشدارداد درصورت عدم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی، حساب شهرداری ها طبق ماده 64 مصوب سال 92 مسدود خواهد شد و در این ارتباط از همکاری خوب شهرداری های کلاردشت و فریم تقدیر نمود.

وی از امانت گرفته شدن یک میلیون و 800هزار کتاب در سالجاری خبر داد و یادآور شد: یکصدهزارمازنی عضو 110 کتابخانه عمومی استان هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه جامعه باید به درک درستی از کتابدار برسد، تاکید نمود: توجه جدی به کتابداران موجب مطلوب تر شدن فضای مطالعه خواهد شد و در این زمینه در تلاش هستیم تا با ارتقاء منزلت اجتماعی و اقتصادی کتابداران، استفاده مطلوبی از این نیروهای دلسوز کتاب نماییم.

ولیپور مطالعه را یک ضرورت خواند و اشاره کرد که با مطالعه به بهتر تصمیم گرفتن و بهترعمل کردن می رسیم و خاطرنشان نمود: متاسفانه انبارهای ما پُراز کتاب های ایستگاه های مطالعه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.