قدس آنلاین -زاهدان : رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: محمد غلامی کشتی گیر استان مدال طلای رقابت های قهرمانی کشور در رشته فرنگی رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.

کسب مدال طلای کشور توسط کشتی گیر سیستان و بلوچستان

عادل شاهسونپور اظهار داشت: رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی کشور از 22 آبان به مدت چهار روز در منطقه آزاد انزلی استان گیلان در حال برگزاری است. وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها با ابتکار جدید فدراسیون در سه گروه (الف، ب و ج) و در استان های کرمانشاه، گیلان و فارس برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت های قهرمانی کشور در استان گیلان کشتی گیران در 2 بخش کشتی آزاد گروه (ب) و کشتی فرنگی گروه (ج) به مصاف حریفان می روند. وی ادامه داد: کشتی گیران این دوره از رقابت ها در گیلان در وزن های 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم شرکت کرده اند که غلامی کشتی گیر سیستان و بلوچستان در وزن 71 کیلوگرم با کسب مدال طلا، قهرمان کشور شد.

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: غلامی کشتی گیر نام آشنای ایران در حالی این قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد که هنوز یک دور دیگر از رقابت ها برگزار نشده و با اقتدار 6 امتیاز از تمام رقبا پیش است. شاهسونپور افزود: غلامی با کسب این مدل برای نخستین بار موفق به دریافت سهمیه تیم ملی بزرگسالان کشور برای استان شد. وی گفت: علاوه بر غلامی چهار کشتی گیر دیگر سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت ها به مصاف حریفان می روند.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک 950 ورزشکار استان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.