قدس آنلاین -خوزستان -زهره کریمی : رئیس ستاد اربعین مناطق نفت خیز جنوب اقدامات این ستاد را در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) تشریح کرد.

خدمات مناطق نفت خیز جنوب به زائران اربعین حسینی(ع)

سرهنگ عباس ممبینی با اشاره به این که بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته از سوی ستاد اربعین استان خوزستان، احداث پارکینگ، ایجاد و تجهیز نمازخانه، احداث خوابگاه و مشارکت در پذیرایی از مهمترین وظایف محوله به این شرکت بوده است یادآور شد:  در نخستین گام با گسیل ماشین آلات و تجهیزات راهسازی کار خاکریزی، تسطیح و تکمیل 37 هکتار پارکینگ ویژه زائران در مرز چزابه انجام و در تاریخ 5 آبان ماه به وزارت کشور تحویل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با اعلام مراتب تقدیر رئیس ستاد اربعین و مسئول امور اسکان و تغذیه این ستاد از مهندس بیژن عالی پور و مجموعه مناطق نفت خیز جنوب افزود: احداث و تجهیز خوابگاه موقت زائران به استعداد یک هزار نفر و امکان تفکیک خانم ها و آقایان بخش دیگری از  فعالیت های یکماهه این ستاد در چزابه بوده است.

سرهنگ ممبینی همچنین از احداث و تجهیز یک باب نمازخانه به درخواست ستاد اربعین خبر داد و تصریح کرد: تعداد 15 هزار نسخه ادعیه و زیارت عاشورا نیز چاپ و به تدریج در حال توزیع بین زائران است.

وی با اشاره به تقسیم مسئولیت پذیرایی از زوار، توضیح داد: موکب باشکوه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در منطقه برپا شده و تا پایان بازگشت زوار روزانه از 25 هزار نفر پذیرایی خواهد کرد.

ممبینی یادآور شد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با استقرار ماشین آلات سبک و سنگین در منطقه در حال همکاری با ستاد اربعین، سپاه حضرت ولیعصر(عج) و سایر وزارتخانه ها و شهرداری هاست و مجموعه این همکاری ها منجر به پیشرفت کار و ایجاد نظم در امور زائران گردیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.