قدس آنلاین – داورزن : جانشین فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از انهدام باند سرقت صندوق صدقات در این شهرستان خبر داد .

۵ متهم باند سرقت صندوق صدقات داورزن به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند

سرهنگ حسین کاملی درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در داورزن گفت : در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی برحضور مشکوک سه مرد نقاب دار با یک دستگاه موتور سکلیت در حوالی یکی از رستوران های بین راهی محور داورزن _ شاهرود بلافاصله اکیپی از زبده ترین ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی و کاوش موضوع به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد : با حضور واستقرار نامحسوس ماموران انتظامی این شهرستان  و مشاهده یک راکب موتور سوار با دو نفر ترک نشین تمام فعالیتهای این افراد تحت رصد قرار دادند  و زمانی که متهمین  با استفاده از تاریکی و خلوتی محل در حال باز کردن صندوق صدقات شدند در یک اقدام ضربتی و با استفاده از تاکتیکهای نوین پلیسی ، این سارقین را در حلقه محاصره خود قرار داده و دستگیر نمودند .

جانشین رییس پلیس داورزن تصریح کرد : این سه متهم که از ۲۱ تا ۲۵ سال سن دارند پس از دستگیری به مرکز فرماندهی منتقل شدند و در اولین اقدام پس از ارشادات لازم با استفاده از شیوه های تخصصی پلیسی در کمترین زمان ممکن لب به اعتراف گشودند و پرده از ۱۵ فقره سرقت دیگر صندوق های صدقات با همدستی دونفر دیگر از دوستان خود برداشتند .

وی اظهار داشت : با اقرار متهمین و انجام یکسری عملیات اطلاعاتی  پس از شناسایی محل اخفای دو متهم همدست این گروه ،  با در نظر گرفتن شرایط حاکم در عملیاتی دیگرهر دو عضو دیگر  این باند نیز دستگیر و برای ادامه بازجویی به اداره آگاهی مرکز فرماندهی انتقال داده شدند . 

سرهنگ کاملی یادآورشد : از محل اختفای این دو متهم همچنین مقادیری زیادی سکه و پول مچاله شده و نیز ۶ عدد صندوق صدقات کشف و ضبط گردید .    

این افسر پلیس خاطر نشان کرد : اعضای این باند حرفه ای سرقت در ادامه بازجویی های فنی و تخصصی به سرقت دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد ، یک دستگاه تلفن همراه هوشمند، یک عدد گردنبند طلا به ارزش تقریبی چهل میلیون ریال از دو منزل در روستای صدخرو طی ماه  گذشته اعتراف نمودند.

کاملی در عین حال گفت : متهمین پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند و در نهایت با حکم مراجع قضایی راهی زندان شدند . / انتهای پیام   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.