بازیکن سوئدی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن گفت: فیفا قصد داشت باشگاه راه‌آهن را با کسر امتیاز مواجه کندف اما تصمیم گرفتم پرونده شکایتی‌ام را متوقف و فرصتی دیگر به این باشگاه بدهم.

ادعای یک بازیکن دو ملیتی/ جلوی کسر امتیاز از راه‌آهن را گرفتم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مارتین موتومبا درباره شکایتش از باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: قبلا گفتم که فیفا به زودی رأی خود را درباره این پرونده صادر خواهد کرد و قرار بود این اتفاق رخ دهد، اما با صحبت‌هایی که بین من و مدیربرنامه‌هایم و مدیرعامل باشگاه راه‌آهن مطرح شد خواستم این پرونده متوقف شود.

این بازیکن اوگاندایی - سوئدی افزود: در صحبت‌هایم با مدیرعامل راه‌آهن گفتم که دوست ندارم این باشگاه متضرر شود، چرا که رأی فیفا کسر امتیاز از این تیم بود از این‌رو به وکیلم گفتم فعلاً پرونده را متوقف کند و حالا امیدوارم باشگاه راه‌آهن به تعهداتش عمل کند.

مهاجم پیشین راه‌آهن یادآور شد: در مدت شش ماهی که در ایران بودم حتی یک ریال هم از باشگاه راه‌آهن دریافت نکردم تا حدی که همسرم بابت این قضیه تعجب کرد. اداره مالیات ایران مرا مجبور کرد قبل از ترک این کشور مالیات خود را پرداخت کنم در شرایطی که هیچ مبلغی از آن قرارداد به من پرداخت نشد. به هر صورت دوست نداشتم بابت شکایت من از تیم راه‌آهن امتیاز کسر شود و این فرصت را به مسئولان این باشگاه دادم تا در اولین فرصت مطالباتم را پرداخت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.