قدس آنلاین- یزد: فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به سمت اعتیاد مستلزم افزایش سطح آگاهی افراد از آثار سوء مصرف مواد مخدر است.

پیشگیری از اعتیاد مستلزم افزایش سطح آگاهی افراد است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سرهنگ "فرهاد بیگلری" ، گفت: مشکل فراگیر موادمخدر، امروزه یک چالش بزرگ برای جامعه جهانی به شمار می آید.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ادامه داد: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از موادمخدر به عنوان یکی از ابزارهای دشمنی و تهاجم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره برده است.

سرهنگ بیگلری افزود: نیروی انتظامی و به طور ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر به عنوان رکن مقابله با این پدیده شوم، سعی داشته با وجود تمام محدودیت ها و در راستای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با ایثار و از خودگذشتگی به مقابله ی خود ادامه داده و اکنون پرچمدار مبارزه با موادمخدر شناخته می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  اقدامات بازدارنده ای نیز در این راستا از جمله انسداد راه ها، مراقبت های ویژه و ... در برابر مواد مخدر انجام شده است و این روند همچنان بصورت مستمر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با تاکید بر اینکه معضل موادمخدر، سلامت جامعه به خصوص قشر جوان را تهدید می‌کند، اظهار داشت: موادمخدر ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی است  که از بین بردن این ریشه الزامی است و پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به سمت اعتیاد مستلزم افزایش سطح آگاهی افراد از آثار سوء مصرف موادمخدر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.