قدس آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: باید مشارکت‌جویی و اعتماد را در بین مردم زنده نگه داریم.

زنده نگه داشتن مشارکت‌جویی و اعتماد در میان مردم ضروری است
به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد حسینی در نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و فرمانداران شهرستان‌های این استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات سال ۹۲ تاثیر زیادی را در اذهان عمومی داشت، اظهار کرد: نشاط و انگیزه مردم برای انتخابات سال آینده نسبت به سال قبل باید جدی‌تر باشد و در این خصوص مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری به تاثیرپذیری رای خود پی بردند و از این فکر که رای آن‌ها تاثیری در انتخابات کشور ندارد عبور کرده و انگیزه آن‌ها برای شرکت در انتخابات پیش رو بیشتر از قبل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به راهبردهای ۱۸ گانه که مقام معظم رهبری تعیین کردند، گفت: عملیاتی کردن راهبردهای ۱۸ گانه  و حرکت در این مسیر بر مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات می‌افزاید.

وی با بیان اینکه برخی نگاه سریالی در ناکار آمد جلوه دادن دولت را  مد نظر خود قرارداده‌اند، عنوان کرد: مسائلی مانند تعطیلی کارخانه‌ها، قراردادهای نفتی، حقوق‌های نجومی، اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان از مواردی است که دولت به طور جدی به آن‌ها پرداخت و با عملکرد دقیق و حساب شده این مشکلات را بررسی وحل کرد و در این خصوص کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشت.

حسینی ادامه داد: نقطه مقابل این وضعیت کارامدی، استراتژی سلامت اخلاقی و مالی، مدیریت جهادی است که تمام مدیران این موارد را باید سرلوحه کار خود قرار دهند. 

وی با تاکید به اینکه باید مشارکت‌جویی و اعتماد را در بین مردم زنده نگه داریم، تصریح کرد: با تشکیل شوراهای اطلاع رسانی درادارات و فرمانداری‌ها، نشست با مدیران کل حوزه‌ها و احزاب و تشکل‌های غیردولتی و اصحاب رسانه و نیز تشکیل کانون‌های مشورتی مشاوران جوان و فرهنگیان و قشرهای مختلف، باید روحیه امیدواری در بین اقشار مردم گسترش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  با بیان اینکه در پیشبرد فعالیت‌ها تلاش می‌کنیم و انفعالی عمل نمی‌کنیم، ابراز کرد: ما در تعاملات اجتماعی و سیاسی، ارتباطات تداخلی، تزاحمی، تقابلی و انفعالی نداریم؛ بلکه برارتباطات تعاملی، تعادلی و تکاملی تأ کید می‌کنیم، همچنین ارزیابی میدانی، خود ارزیابی و ارزیابی حوزه‌ای در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.