قدس آنلاین- تبریز: تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی کشور به مصاف تیمی ناشناخته از استان فارس می‌رود.

عزم تراکتورسازان برای پیروزی برابر برق جدید شیراز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ۱۶ تیم باقیمانده جام حذفی کشور در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند تا در نهایت نیمی از تیم‌ها از قطار جام حذفی پیاده شده و ۸ تیم برای ادامه مسابقات و کسب عنوان قهرمانی باقی بمانند.

تیم تراکتورسازی تبریز در این مرحله روز جمعه در تبریز میزبان تیم برق جدید شیراز است.

تراکتورسازی در این رقابت‌ها ابتدا در تبریز با دو گل از سد فولاد یاسوج عبور کرده و در یک بازی سخت در انزلی ملوان را نیز با یک گل شکست داده است.

تیم برق جدید شیراز نیز در هر دو دربی شیراز برابر تیم‌های فجر سپاسی و قشقایی به برتری یک بر صفر دست یافته و به این مرحله صعود کرده است. پیروزی این تیم برابر تیم شگفتی‌ساز قشقایی حذف کننده پرسپولیس نشان داد که تراکتورسازان نباید تیم برق جدید شیراز را دست‌کم گیرند.

تراکتورسازی در صورت برتری در این مرحله، در دور بعدی به مصاف برنده بازی تیم‌های فولاد خوزستان با نفت گچساران خواهند رفت و اگر این مرحله را نیز با موفقیت طی کنند، برای فینالیست شدن به مصاف یکی از چهار تیم ذوب‌آهن اصفهان، ماشین‌سازی، گسترش‌فولاد تبریز و یا شهرداری ماهشهر خواهند رفت.

تیم تراکتورسازی در سال ۹۲ به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافته و در سال های ۵۵ و ۷۳ نیز به دیدار نهایی راه یافته بود.

تیم تراکتورسازی تبریز فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی مغلوب استقلال تهران شده و از صعود به فینال جام حذفی بازماند.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با برق جدید شیراز روز جمعه ۲۸ آبان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.