قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: تنها چند روز بعد از سفر معاون اول رئیس جمهور فرصت مناسبی برای تعدیل نیروی این کارخانه نبود و این اقدام باید با مدیریت صورت میگرفت.

تنها حدود ۴۰ نفر از نیروهای شرکت برفاب تعدیل شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر لزوم بیان واقعیت و رعایت انصاف و عدالت توسط رسانه‌ها، گفت: حدود ۵۰ نفر از نیروهای شرکت برفاب تعدیل شده‌اند و رسانه‌ها باید به‌جای بزرگنمایی این تعداد، به نقاط مثبت کار این شرکت نیز بپردازند.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به تعدیل نیرو در شرکت برفاب در روزهای گذشته، گفت: تعدیل و افزایش نیرو در بخش خصوصی، مطابق قانون کار، امری طبیعی است و تعدیل نیرو در شرکت برفاب نیز شامل این قانون است.

قاسم سلیمانی ضمن تاکید بر لزوم بیان واقعیت و رعایت انصاف و عدالت توسط رسانه‌ها، تصریح کرد: حدود ۴۰ نفر از نیروهای شرکت برفاب تعدیل شده‌اند و رسانه‌ها باید به‌جای بزرگنمایی این تعداد، به نقاط مثبت کار این شرکت نیز بپردازند.

وی تصریح کرد: تنها چند روز بعد از سفر معاون اول رئیس جمهور فرصت مناسبی برای تعدیل نیروی این کارخانه نبود و این اقدام باید با مدیریت صورت میگرفت.

 در ادامه رئیس هیئت مدیره کارخانه تولید لوازم خانگی برفاب گفت: تعدیل نیرو در این شرکت ارتباطی با مسائل سیاسی نداشته است.

عزت‌الله صابری با اشاره به وجود چند نیروی غیرعملیاتی در این کارخانه، افزود: اگر ساماندهی لازم در این شرکت نشود، کارخانه به تعطیلی کشیده می‌شود.

وی با بیان کاهش در صادرات محصولات به عراق که مبدا ۷۵ درصد از محصولات صادراتی کارخانه است، گفت: بدهی عراق به این کارخانه به ۲.۵ برابر مدت مشابه سال گذشته رسیده است.

صابری تصریح کرد: افرادی که شامل طرح تعدیل نیرو شده‌اند ۵۰ نفر هستند که قراردادشان با این شرکت به پایان رسیده است.

وی در پایان گفت: در آینده بیش از ۱۲۰ نفر به‌منظور توسعه انبار این شرکت به‌کارگیری خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.