قدس آنلاین - ساری - حسین احمدی: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: طی هفت ماهه سالجاری ۵۴۱ نفر مصدوم در حوادث مربوط به کار به مراکز پزشکی قانونی مازندران مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

مصدومیت ۵۴۱ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در مازندران

دکتر علی عباسی با اشاره به اینکه از این تعداد ۵۱۲ نفر و ما بقی زن هستند افزود: مرداد با ۱۰۰ ، مهر و تیر ماه هر کدام با ۹۳ بیشترین و فروردین با ۴۸ نفر کمترین موارد مصدومیت با حوادث کار در آن به ثبت رسید.

وی یادآور شد: در این مدت تعداد ۵۰ نفر(همگی مرد ) در اثر حادثه کار جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴درصد کاهش داشته است.

دکتر عباسی یادآور شد: در این مدت شهرهای آمل با ۱۱ ، بابل با ۷ مورد شهرهایی هستند که بیشترین آمار تلفات حوادث کار را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مطابق آمارهای موجود در حوادث کار، سقوط از بلندی با تعداد ۲۶ نفر بیشترین علت مرگ در حوادث کار را به خود اختصاص داده و پس از آن، برق گرفتگی با ۱۶ مورد و اصابت جسم سخت با  ۷مورد، بیشترین دلایل مرگ در حوادث کار را در برمی گیرند.

دکتر عباسی یاداور شد: آمار تلفات فوتی ناشی از حوادث کار در سال گذشته، ۹۷مورد بوده است که این رقم در مقایسه با سال ۹۳ رشد ۱۶.۹ را نشان می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.